{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

latterligt! {{forumTopicSubject}}

Herinde snakker man sammen Hjælper hinanden bedømmer folks heste med sin mening. Så har jeg givet en hest middel for jeg syntes dårlige billeder og ikke en pæn hest i mine øjne, så får man tilbage hvorfor den har fået middel, så burde min få lav og hun tænkte det var noget med misundlse at gøre, så blev jeg irteret, man har vel sine meninger og ikke altid man syntes folk giver rigtig bedømlser i ens egne øjne men folk s valg, hva skulle jeg dog misunde. Nogle er da bare lidt fof meget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  latterligt!
  • #1   4. aug 2012 helt enig!!

• #2   4. aug 2012 Jeg sender selv beskeder ud, hvorfor man enten har givet lav eller middel, da jeg umiddelbart ikke kan se dårlige billeder og lidt tekst.
    Jeg er kun nysgerrig, hvorfor man har bedømt så lavt.
    Ikke fordi jeg ændre min høj til en lav pga. hendes bedømmelse, jeg er blot nysgerrig, fordi jeg gerne vil gøre det bedre! smiley

• #3   4. aug 2012 Men nu brokker du dig da også lidt ;-).
    Helt ærligt, så synes jeg ikke, at der burde være det der med at give karakter... det er så åndssvagt. smiley
    Hvis man alligevel kun vil give ''dårlige'' karakterer, så kan man da lade være.

• #4   4. aug 2012 Det da bare latterlig for man giver en middel dér ikke passer ejer, men jeg vil da bare tak (:

• #5   4. aug 2012 Middel er ikke dårligt smiley Det er jo... Middel?

• #7   4. aug 2012 Lige præcis! Lav dårlig, men selvfølgelig spørg man hvorfor, men at køre det over på jeg er misundlig på hende og hest er da lidt langt ude (: grinte nu bare for helt jaloux på en hest ikk kender osv. Jaer er en brokkehovede nogle gange (:

• #8   4. aug 2012 Nu kan jeg ikk husk hvorfor hun fik middel den gang jeg gav hende den, det nu noget tid siden, ved da godt selv jeg ikke ligger billede ind tit mere sjælden, ligger ikk ind nå vi bare hygger eller til stævne så min er da os lidt Kedelig smiley

• #10   4. aug 2012 Som sagt er middel ikke dårligt - Alle forventer bare at få høj? (:

• #11   4. aug 2012 Tja, man kan jo sige det er en fin ting med karakter, men også dårlig, personligt bliver jeg faktisk lidt stødt over kun at få middel! Jeg synes alle heste fortjener en høj, men nogle laver profilen så useriøst at profilen kun fortjener en middel eller lav.
    Der til hører en kommentar omkring valget, og så skriver jeg at jeg gerne vil give en høj når det er forbedret, at man så får en lorte karakter igen synes jeg er barnligt!
    Jeg går for det meste bare videre da jeg så ikke har gjort nogen ked, da jeg synes det er bedst for begge parter smiley

• #12   4. aug 2012 Hvis det irreterer dig at du får lav af hende, er du da ligeså god om det? Ellers ville du da være ligeglad smiley

• #13   4. aug 2012 Egentligt ville jeg give trådstarter ret. For ja, middel er en ganske god karakter. Og der er MANGE (som efter min mening) ligger til middel, men som slet ikke kan acceptere at få en! -,-'

Men ja, nu kiggede jeg lige den her situation igennem, og her er jeg altså uenig med trådstarter, da hesten vi snakker om opfylde alle krav der måtte være til en høj smiley

• #14   4. aug 2012 Jeg har det bare sådan, at hvis jeg finder det "passende" med en middel, ja så stemmer jeg ikke på hesten... falder jeg over en der ligger til en høj, ja så får den smiley
    kan ikke se hvorfor man skal gøre andre kede af det, for alle synes jo selv at deres hest ligger til en X-høj smiley

• #15   4. aug 2012 Altså jeg må jo så nok give hende med ponyen ret. Hvis hendes fortjener en middel skal din da helt sikkert ikke have mere end en lav.
    No offense, men hendes billeder er da meget bedre og mere varierede end dine!

• #16   4. aug 2012 Igen min mening! Kan ikk husk hvorfor middel den gang, men den gang hun skriver tibg på kan gøre mig pedst, hvor kan i se hvem snakker om! Ja ved sku godt min profil ikk er den bedste som sagt ik tit ligger nye billeder stævne billeder osv

• #17   4. aug 2012 må nok også holde med hende der har ponyen hendes billeder og tekst ligger bestemt ikke til en middel der imod burde du tage et kig på din egen profil der er billeder og tekst bestemt ikke i top

• #18   4. aug 2012 Må indrømme jeg et par gange har givet middel, og fået nogle store svinere..

Nu går jeg altså bevidst uden om dem, jeg vil give middel. for det der gider jeg bare ikke og bruge min tid på!

Men jeg kunne da også selv tænkte mig at vide hvorfor, hvis min hest for lav eller middel. Det kunne jo være de kunne se noget jeg ikke kunne smiley Men kunne aldrig drømme om at svine folk til, for hvis de ikke synes min hest er smuk. Så det jo bare 1 mening ud af 100 smiley

• #19   4. aug 2012 Jeg er også holdt op med at bedømme andre heste end de, jeg kender. Og jeg er også ret ligeglad med mine hestes bedømmelser. Jeg er mere interesseret i at få nogle gode kommentarer. Så spring op og fald ned på det, trådstarter.

Noget helt andet, jeg gerne vil spørge dig om er, hvordan du kan vide din hest er fuldblod når den ikke har stamtavle?
    Den findes heller ikke i Dansk Galops database, hvad alle fuldblodsheste ellers gør?

• #23   4. aug 2012 Jeg ved godt at folk vil synes det er skide træls, men man kan jo godt give middel uden at skrive nogen kommentar smiley
    Jeg har selv skrevet en kommentar de 2-3 gange jeg har givet middel.
    Men altså, man behøver jo ikke. Man er aldrig nogen sinde tvunget til at forklare sig eller give folk et svar.

Udover det, så synes jeg det er et fint emne/diskussion at tage op - meget spændende at læse folks forskellige holdninger til det - men jeg forstår ikke lige at vi tager udgangspunkt i noget der er sket for næsten et år siden (23 okt. 2011)? smiley

• #24   4. aug 2012 Derfor jeg slet ikke bruger det, synes det er noget latterligt noget..

• #25   4. aug 2012 Jeg synes måske det er lige så latterligt at man har mulighed for at bedömme de andre heste. Mange gange bliver det jo bare "misbrugt" ved at man ved bla. forummer laver en aftale om at man fx giver hinandens heste höj..

(undskyld det svenske tastatur)

• #26   4. aug 2012 Vil også mene at hendes lå til en høj.
    Jeg ville give din middel eller lav.

Da du ikke har specielt varierede billeder, eller brugbare. De vender forkert og du har et billede af en sadel??

Forstår skam godt hendes reaktion, og ikke din.

• #27   4. aug 2012 Slap nu af! Som sagt den gang gav middel var tekst osv meget anderleds og kan ik rigtig huske hvorfor gav middel den gang__! Sadel er en fejl dér ikk er slettet nu sidder jeg ikk og ligger billeder ind hverdag men kan da være, og skal vende billeder, syntes folk er for meget herinde pt skriver latterlige ting bliver pist over intet.. vil mene var en god side for os heste folk

• #28   7. aug 2012 hvis man ikke kan tåle at folk bedømmer ens hest lav eller middel burde man gå gjort så folk ikke kan stenme på ens heste..
    jeg er ligeglad med hvad folk giver mine, de er smukke og dejlige i mine øjne ! det er vel det vigtigst smiley

• #30   8. aug 2012 Kan man ikke klare at få en middel eller lav - så skal man ikke forlange bedømmelser ved sin hund. Og giver man en middel eller lav skal man også selv kunne tåle at få en middel eller lav tilbage.

Kommentér på:
latterligt!

Annonce