{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Ska eller ska jeg ikk {{forumTopicSubject}}

Ja står i den situation at jeg ikk kan bestemme mig for om jeg ska flytte min/vores hest..
Den rideskole jeg står på, der er folk bare blevet så snoppet, der er ingen der siger hej eller noget andet.. Jeg syns det er så træls det sammenhold vi har derude, ved også at en der hedder Heidi flyttede sin hest derfra, pga at folk snakkede om folk bag deres rygge..

Sådan et sted gider jeg bare ikk at stå med min hest, jeg vil stå et sted hvor der er sammenhold og hvor folk snakker med vedkommende omkring hesten, istedfor det foregår bag ens ryg..

Hva syns i jeg ska gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ska eller ska jeg ikk
  • #1   1. aug 2012 står selv i samme situation - og er begyndt at lede efter et nyt sted. for man kan ikke holde til det i længden... det værste er dog, at min hest har det godt derude

  • #2   1. aug 2012 Jeg har stået et sted, som kun gav mig problemer.
    Der var en masse snak i krogene, dumme rygter og regler som skulle overholdes - men åbenbart ikke af alle, men nok om det.

    Jeg endte med at køre død i min ridning, og valgte at flytte, desværre endte jeg så på et ligeså træls sted, men fik en helt andet - meget mere glad hest.
    Flyttede ham igen - til et kanon godt sted, og fik helt nyt mod på det, så ja, det kan godt hjælpe.

    Selvfølgelig er det vigtigt at hesten har det godt det sted den er opstaldet, men synes det er ligeså vigtigt at man selv har det godt, ellers kan det være utrolig svært at komme afsted.


  • #3   1. aug 2012 Sådan er det desværre rigtig mange steder, men ikke alle steder! Så jeg ville flytte, det skal være en fornøjelse at skulle ud til hesten, og man skal ikke gå og frygte hvad folk nu siger. smiley

  • #5   1. aug 2012 Flyt dem dog søde, jeg er glad for og have dem hjemme for mig selv smiley

  • #6   1. aug 2012 Der vil altid være snik snak i krogende, uanset hvor du flytter hen..

  • #7   1. aug 2012 jeg lader det gå mig meget på af snobbede mennesker.. 'Da jeg har levet med det hele min folkeskole, så jeg magter ikk at skulle hører på det hver eneste dag.. Problemet er nemlig også at min hest trives derude, men det er bare ikk en fornøjelse for mig at komme derude mere, syns det er så træls at skulle derud, i frygt af hva folk siger om en bag ens ryg.. Har været derude 5 gange på 14 dage, så syns jeg er en dårlig ejer overfor min hest, når jeg ved hun nyder mit selvskab.. Så det har mest været min mor der har passet hende og min mor er også rigtig træt af at komme derude.. Så vi overvejer meget kraftigt at flytte hende til Alminde i stedetfor..

    P.S det ska lige siges jeg har været indlagt på rigshospitalet i 1 uge, så derfor har jeg heller ikk været ude ved hende i løbet af de 14 dage


  • #8   1. aug 2012 Uha! Jeg kender følelsen så godt.

    Jeg synes at det er bedste for dig og hesten, at du skal også få det godt. Bedste at I flytter derfra og får en bedre sted for jer to.

    Jeg har også en problem, at jeg er hørehæmmet. Stedet Brovad er dejlig stedet og ejeren er meget sød og får god hensyn. Men andre mennesker som ejer hestene på stedet, de snakker meget løst rundt, jeg kan ikke forstå hvad de siger. Jeg føler mig MEGET ensom, men sådan er det, når man mister lyd, man må leve med det. Jeg vil ikke sige at alle skal snakke til mig. Men jeg er skuffet over at jeg kan ikke komme til nogen og har lyst til at snakke om noget tingene fordi de skider af fra mig.

    Jeg ved det at ikke en anden sted er bedre. Men jeg er født med det slags. smiley


  • #9   1. aug 2012 sådan er det på ALLE rideskoler, alle "kæmper" mod alle om hvem og hvad der er bedst...og kan godt forstå du gerne vil være et sted hvor det os er hyggeligt at være det er jo alligevel mange timer man skal være der, selvfølgelig er det sammen med hesten men det er os de andre mennesker der er der...held og lykke med at finde et sted smiley

  • #10   11. aug 2012 Så har vi fundet et sted og ska ud og kigge på det nu.. De havde ligenøjagtig 1 plads tilbage og den fik jeg

    P.S det er i Alminde


  • #11   11. aug 2012 synes det lyder som en god beslutning, så håber jeg både du og din hest falder godt til(:

  • #12   11. aug 2012 Det håber jeg også vi gør, kender en som står opstaldet samme sted med hendes P.R.E hest.. Har opsagt min boksleje og flytter hende til d. 1, det lød til at være rigtig flinke derude også er der endag mulighed for at jeg kan låne en hest at ride på, imens jeg venter på min baby blir gammel nok

Kommentér på:
Ska eller ska jeg ikk

Annonce