{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil i mene er bedst?
  • #1   31. jul 2012 Jeg ville vælge uanvendelighed. Hesten skal næsten ligge gispende på jorden, døden nær før du får noget fra livsforsikringen smiley
    Jeg har lige aflivet min hest, som desværre var livforsikret men ikke uanvendelighedsforsikret - jeg har lært af min fejl, nu. Han var ikke halt nok til at livsforsikringen trådte i kraft, men kunne aldrig blive ridehest igen smiley Og sådan er det desværre for rigtig mange jeg kender.

• #2   31. jul 2012 Okay men de er vel også gode til at trække pinen rigtig langt ud?? Jeg synes bare det er svært med de forsikringer:(

• #3   31. jul 2012 Forsikringsselskaber er nogle bæster, desværre smiley Sådan er det bare.
    Men jeg ville uanset hvad aldrig undlade en sygeforsikring, men fik jeg godt brug for med min gamle hest. Det eneste de ikke ville dække var 'kosttilskud' (min hest fik noget medicin, som de klassificerede som kosttilskud, men som absolut ikke er det) og kirapraktik, men ellers var der ingen brok når vi sendte en regning ind.

• #4   31. jul 2012 Hmm okay. min er også sygefors og den vil jeg også beholde men 7 9 13 har ikke haft brug for den. men pga af øko skal jeg skære noget fra.

• #5   31. jul 2012 Så vidt jeg ved er uanvendlighedsforsikring et tillæg til livsforsikring, så man kan ikke have uanvendelighed uden liv smiley

Men jeg har kun liv på mine heste og har altid haft det smiley

• #6   31. jul 2012 Som Team hjortkjær siger, så skal du have en livsforsikring for at kunne lave en uanvendelighedsforsikring. Men jeg ville til en hver tid ofre de penge det koster og få en uanvendelighedsforsikring, men har også bare været uheldig og fået aflivet tre heste pga skader og der har jeg virkelig haft glæde af uanvendeligheden.

• #7   31. jul 2012 Jeg har begge, og ville ikke undvære nogen af dem.
    Håber ikke at jeg nogensinde får brug for dem, men jeg har før stået med en syg hest der måtte aflives, og efterfølgende var dyrlægeregningen endeløs. Desværre havde vi ingen forsikring overhovedet, og det vil jeg bestemt ikke stå i igen!
    Så nu er min hest dækket med alt.

Men så vidt jeg ved, som de andre også skriver, skal man have liv for at have uanvendelig, så hvis du skal vælge en fra, bliver du nød til at vælge uanvendelig fra..

• #8   31. jul 2012 Ja det er rigtig det ser jeg også lige i mine papir nu:( de er sku smarte. men man kan jo så sætte summen ned måske den er på 40000 nu.

• #9   31. jul 2012 Man kan godt sætte summen ned, ja. smiley
    Min er forsikret for 25.000 kr fx.

• #10   31. jul 2012 En anden forsikring, som jeg heller aldrig vil undvære er sygeforsikringen. den er fantastisk at have, hvis man er så uheldig at skulle benytte sin dyrlæge en del og det giver ens pengepung lidt mere overskud, plus at man ikke på samme måde skal gå og bekymre sig over, om man har råd til at tage til dyrlæge med hesten (men nu har jeg også bare været rigtig uheldig og haft rigtig mange høje dyrlægeregninger).

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #11   31. jul 2012 Jeg ville fravælge livsforsikringen, hvis man kunne det. Synes ikke, den er brugbar, når man har en billigt forsikret hest.

• #12   31. jul 2012 Det er virkelig også sjældent, at den bruges, men den kan jo desværre ikke fravælges.

• #13   1. aug 2012 Ok jeg må beholde dem da jeg ik kan fravælge liv:)

• #14   1. aug 2012 Uanvenligheds, men vis du f.eks kun har den forsikret for ca 20.000 så kan du ikke rigtigt bruge det til noget med mindre din hest ligger død på folden eller sådan noget. For vis den får en skade så skal den igennem alle behandlings forsøg inden du får din forsikring ud, og det er jo ikke noget som er billigt.

• #15   1. aug 2012 Han er fors for 40000.

• #16   10. aug 2012 Skal lige siges, at jeg har oprettet denne gruppe, da jeg efterhånden virkelig synes vi mangler en!
    http://www.hestegalleri.dk/grupper/hesteforsikringer

Kommentér på:
Hvad vil i mene er bedst?

Annonce