{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Gør jeg noget forkert? {{forumTopicSubject}}

Det fordi Lathyrus gider ik løfte sine forben, jeg har prøvet alt, hun skuber endda til mig..
Jeg føler bare at hu ik kan li mig, jeg føler at jeg gør alting forkert.. Hun er mit et og alt, jeg giver hende alt min kærelighed, men det som om hun ik giver tilbage..
Nårh hun bliver bange, så er det som om at hun ik tænker på mig, hun skubber og prøver at rive sig løs, jeg prøver at berolige hende men det som om at hun ik gider at høre på mig. Jeg vil seriøst ik gøre hende noget, selvom hun gør noget hun ik må, kunne jeg aldrig finde på at slå hende..
Jeg elsker hende, hun er min bedste ven. Jeg er bange for at min hest ik kan li mig.. Jeg bliver helt ked a det hvis det er rigtigt..
Hvad tror i der kan hjælpe? Plzz?!! Har virkelig brug for jeres hjælp..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør jeg noget forkert?
  • #1   28. jul 2012
    Sådan tænker heste ikke :o). Hesten bliver bange også nej, så tænker den ikke på dig. Så tænker den på at skabe afstand imellem det den er bange for og den selv.

Den kan heller ikke mærke den kærlighed du giver den på samme måde som dig. Den kan ikke mærke at du giver kærlighed fordi du giver den godbidder, nusser og strigler den i flere timer - den syntes bare det er dejligt, ikke så meget mere.

At hesten ikke gør som du siger er højest sandsynligt fordi dens signaler ikke er indlært ordentligt. Hesten gør jo ikke bare som man siger, fordi den godt kan lide en og fordi man er gode venner - den gør det fordi det er nogle signaler den har lært.

Så det lyder til du skal have noget hjælp fra en underviser :o)

• #3   28. jul 2012 Har du overvejet, at der kan være noget galt med hendes forben?

Da jeg fik min lånehest, fik jeg afvide, at hun havde svært ved at løft bagben, da det ikke var blevet gjort så ofte, da hun ikke blev redet. Da jeg så fik smed til hende første gang, fik jeg afvide, at hun havde bjørnehove (som det bliver kaldt i Sverige), og når man så løftede hendes ben, og der blev bøjet der ved koden, så begyndte hendes ben at sove - derfor gad hun ikke løfte bagbenene.
    Da jeg begyndte at låne hende, begyndte hun at blive redet igen, og det har hjulpet meget på hendes bagben, og nu løfter hun dem let.

Den smed lånehestens ejer havde brugt, havde ikke opdaget hvordan Hékate's ben og hove var "sat sammen".

• #4   28. jul 2012 Det kan ik være det, vi havde hende igennem handelsundersøgelse for lidt over en uge side og smed:)
    Men tak for hjælpen:)

• #5   28. jul 2012 Det er jo ikke for at provokere at din hest ikke løfter benet, den forstår bare ikke hvad du vil ha' den til.

Derudover er en hest et instinktdyr dvs. At hvis den skulle blive bange/forskrækket for noget, så flygter den..... Den er fuldstændig ligeglad med hvem og hvad der står i vejen. Så sørg for at flytte dig ;).

Og igen, husk nu at en hest er et dyr, den kender ikke til kærlighed. Din hest elsker dig ikke.

• #6   28. jul 2012 Okay.

Kommentér på:
Gør jeg noget forkert?

Annonce