{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Stadig problemer HG {{forumTopicSubject}}

jeg må ærlig indrømme at jeg syntes det er trælst at man skal betale for at være vip, når det stadig er så mange problemer, det kan jo ikke passe at man ikke kan læse de indlæg som folk skriver men kommer ud på forsiden.
få det fikset eller lavet gratis ind til det hele virker......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig problemer HG
  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
    #1   27. jul 2012 Hej Helena, det er ikke et generelt problem som HG har, for jeg læser RIGTIG mange indlæg hverdag så synes du skal kontakte support eller ADMIN og høre om der er noget der kan gøres for at afhjælpe dit problem.

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
    #2   27. jul 2012 PS hvilke indlæg handler det specifikt om ? Du skal jo regne med at vi sletter indlæg fra tid til anden og når der er slettet og du prøver at komme ind på tråden igen så ryger man tilbage på forsiden.

Det kan også være du skal gå ind i forummet og gå ind den vej der er flere muligheder.

• #3   27. jul 2012 Er enig, dog har jeg ikke samme problem som dig. Mit problem er at jeg ikke kan se billeder i annoncer og profiler - det er bare ikke ok når man har brugt omkring 60 kr på VIP, for netop at kunne få denne funktion forbedret. Købte VIP, netop fordi jeg ville se alle billeder i stor størrelse. Det synes jeg er utrolig skuffende, og køber aldrig mere VIP når ikke man får hvad man betaler for at få. Æv æv.

• #4   27. jul 2012 ja jeg syntes også at det nye er noget rigtig øv. det tar 100 år om at uplode videoer og billeder. syns ikke det er ok. kunne bedre li det gamle...

• #5   28. jul 2012 det er flere indlæg generalt, men kan godt lige se om jeg kan finde dem igen, men det er ganske alm indlæg der var bla et hvor en havde købt sig en ny hest. men ja også med billeder osv har jeg mange problemer.

Kommentér på:
Stadig problemer HG

Annonce