744 visninger
|
Oprettet:
Foder igen igen. {{forumTopicSubject}}
Ja nu er jeg for det meste vant til at fodre fuldblodshopper der kræver en hel del foder. Nu skal jeg så til at have ny hyp til drengene og mig, og det bliver så en islænder el. evt. fjordhest. De er jo noget mere nøjsomme. Har dog haft fjordhest før, som var meget nøjsom. Hun fik dengang suregrow, lucerne og speedi-beet.
Men kunne godt tænke mig at finde noget andet en suregrow. Hvad bruger du til din nøjsomme pony? Og hvor meget skal den have for at være dækket ind? Ved godt de fleste pt. kun får græs og vitaminer. Men tænker mere til vinter.
dec 2008
Følger: 1 Svar: 82
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 1.283
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Min får foder fra Simple Balance, som er baseret på naturens lækre ting og sager, som er mineraler, lucerne uden tilsat melasse eller olie og lucie pellets, som er presset lucerne, de er med til at give fylde på den gode måde.. Herudover får han roepiller, og selvfølgelig hø/wrap. Dette får han både sommer og vinter, da han heller ikke længere kan tåle græs grundet musli osv i tidligere fodring
Jeg er rigtig tilfreds med mit foder, og de er altid hjælpsomme, hvis man har spørgsmål. Og de har endda et tilbud, hvor man kan få op til to foderkonsultationer gratis på et år, hvor de kører ud til dig og hesten, og tilrettelægger et specifikt foderplan til hestens og dine behov. Langt mere personligt og præcist end at lægge det ind i et skema på nettet eller skrive en mail Efter min mening. De var ude og tilse min i fredags - rigtig dejligt! Man bliver rigtig klog af det
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 55 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 593
Lucerne uden melasse og olie er selvskrevet, samt Fiber-Beet. Overvejer RC. Har ikke brugt det før. Nogle der bruger det?
Og hvad er der ellers?
Foder igen igen.