{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med disse gamacher...
  • #1   22. jul 2012 Jeg har ikke nogen erfaringer, men min ridelærer sagde at jeg skulle købe dem til min gamle hest som skulle have støtte smiley men min mor syntes at de var lidt for dyre smiley men jeg har kun hørt godt om dem smiley ellers kan professionel choise gam. anbefales smiley

• #2   22. jul 2012 Har kun hørt godt om dem, har desværre ikke selv et par, men ville super gerne have dem smiley

• #3   22. jul 2012 okay, er bare lidt i tvivl om om de ville skave, de er jo rimelig stive smiley

• #4   22. jul 2012 Det tror jeg ikke at de vil smiley der er jo foer i smiley det at de er stive støtter bare bedre smiley og de skal give efter for hesten smiley jeg tror at det ville være et godt køb smiley jeg ville MEGA gerne have dem smiley

• #5   22. jul 2012 Er selv ved at spare op til dem smiley

De er ikke kåret som verdens bedste dressur gamacher for ingen ting smiley

• #6   22. jul 2012 Smag og behag

Har ikke prøvet dem, men ud fra du siger de er rimelig stive i det, så ville jeg ikke købe dem, bryder mig ikke om at der er noget stift der skal slutte ned omkring koden på min hest, og de bøjer jo en del i det led.

Og hvis de skulle have til formål ikke at skade hestens kode kan jeg godt se ideen, men når jeg har set skader har det aldrig været der, men nede på ballen...

Men er smag og behag, havde de været bløde som PC eller bandager havde jeg kunne se ideen smiley

Bare min mening, god aften smiley

• #7   22. jul 2012 Min parthest har dem til både for og bag. Bryder mig egentlig ikke om dem, da det er vigtigt at de passer til hestens ben for at de yder optimal støtte ellers glider de ned. De lukkes ved at de ligesom knappes, så man kan ikke bare spænde dem mere ind, for så folder neoprenforet.

PC kan man jo stramme mere da de lukkes med velcro, men PC er jo ikke designet til dressur.

• #8   22. jul 2012 Vibeke hvorfor skulle det gøre nogen forskel om PC er designet til western i stedet for dressur? Jeg vil da mene der er større risiko for voldsomme slag og led belastninger i western end dressur?

Har dog ingen erfaringer med Veredus gamacherne du linker til at de er stive oppe på benet ser jeg ikke noget problem i hvis de altså ikke er for høje. Men hvis de er stive ned om koden også vil jeg tro det hæmmer bevægelses friheden og kunne skrave. Men ved det ikke bare mine tanker smiley

Kommentér på:
Erfaringer med disse gamacher...

Annonce