{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Siger knæk fra bagparti/bagben {{forumTopicSubject}}

I de seneste 1-2 måneder har det sommetider sagt nogle knæk lyde fra min hest. Sådan lidt dybe, knæk lyde. Kun i trav. Han er ikke halt eller urentgåene, hn havde kiropraktor for 3 måneder siden, og der var ingenting låst.
Har lidt svært ved at høre om det kommer fra bagparten eller benet.
Hvad kan det være? Han viser ingen ubehag ved berøring, løfting af ben eller andet..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Siger knæk fra bagparti/bagben
  • #3   22. jul 2012 Den pony jeg red på gjorde det også, fik a vide at ligesom os, skulle de nogle gange igang, og så kunne det godt sige knæk. Men kan ikke sige om det er det samme?
    Ellers få en ud igen smiley

• #4   22. jul 2012 Det kan godt være at den er lidt hybermobil som f.eks jeg er over hele kroppen. Det kommer og går det siger især knæk når været er dårligt (kulde, blæst og regn). Men på mig hjælper det ved at spise mange planteolier, så måske var det en ide til din hest smiley

• #5   22. jul 2012 Min gamle hest, lavede også nogen gange knæklyde fra bagbenene, når hun skridtede, hun fejlede heller ikke noget, men jeg lod mig fortælle at det var lidt stivhed, som skulle løsnes op, og det forsvandt også i traven.

Kommentér på:
Siger knæk fra bagparti/bagben

Annonce