{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fluemaske på når det regner?
  • #1   14. jul 2012 Mine får dem ikke af når det regner både pga. at man så hele tiden skal rende og tage dem af og på her med den danske sommer smiley Og insekterne er især slemme lige når det er holdt op med at regne..

• #2   15. jul 2012 Okay. Jeg kan bare ikke huske, om jeg engang hørte at det ikke var så godt, eller om det er noget jeg bilder mig selv ind smiley

• #3   15. jul 2012 Man kan jo sige at, der er næsten ingen fluer og ander insekter når det så selve regner.. man lige bag efter, så giver det den så også gas de instkter.. smiley
    Så ja, det kan jo godt blive lidt bøvlet at rende rundt og tage op, tage af .. smiley Men det op til dig..Det er ikke usundt for en hest at have en makse på når det regner.:)

• #4   15. jul 2012 Der er nogen, der siger, de ikke kan se igennem, når de er våde. og det er noget BS ! Medmindre man har en eller anden mærkelig type. Mine kan jeg dyppe i vand, og stadig selv kigge ud ad.

Efter en ordentlig skylle er jeg tit løbet op på folden for at tage dem af, og de er højest lidt fugtige.

Selvfølgelig hvis det står ned i stænger i 10 timer, kan man overveje det, hvis hesten Ikke har sommereksem. For har den det, er det ikke smart.

På vores fold er der fluer, selvom det regner og blæser. Det tager toppen, der er ikke en sværm omkring dem, men når en flue er nok til at få min til at klø sig, så er det sq svært.

Kommentér på:
Fluemaske på når det regner?

Annonce