{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Virker PAVO musclle-build? {{forumTopicSubject}}

Min hest har stærkt brug for lidt ekstra hjælp til at bygge muskler op udenfor træningen også, så jeg ville egentlig bare vide om nogle har haft gode erfaringer med PAVO muscle build?

Det hun får lige nu er PAVO's natures best, og så noget muskel tilskud fra et mærke jeg ikke lige kan huske, men det løber snart tør, og butikken sælger kun PAVO nu smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virker PAVO musclle-build?
  • #1   12. jul 2012 Jeg har aldrig prøvet pavo men har brugt spillers build up og det virker!! Så hvis du kan finde indholdet i pavo og spillers kan du evt samligne smiley ved det er besværligt men ville lige skrive det nu hvor ingen har kommenteret smiley

• #3   12. jul 2012 Amanda: Vil nok prøve og se om jeg så kan bestille Spillers build up, hvis du siger den virker smiley

EW: E-amino er prøvet, havde ikke den helt store effekt desværre smiley

• #4   12. jul 2012 Jeg har prøvet det på min pony Jackmann og det virker, jeg var rigtig glad for det smiley men syntes personligt at Pavo er det bedste man kan give sine heste smiley I fuldfoder og tilskud

• #5   12. jul 2012 jeps jeg har brugt pavo både til min gamle hoppe da hun skulle genoptrænes og til min unge da han skulle tilrides og det VIRKER. så jeg ville ikke tøve et sekund med at bruge pavos musle build.

jeg mener ligesom louise og katja j at pavo er det bedste man kan give sin hest. mine får ikke andet. pavo conditioner, pavo tripple p, pavo slobbermash og pavo musle build.

• #6   12. jul 2012 Jeg fodre også med Pavo Naturesbest og vi brugte Musclebuild til en vi fin hjem til Sverige - han ejede ikke en rytmuskel - men efter 2 mdr med Musclebuild og træning var han blevet MEGET bedre - så ja det virker bestemt smiley har ikke prøvet noget fra Pavo endnu som ikke virker smiley kan varmt anbefale både Musclebuild, Muscle Care, Nerv Controle og E'lyté smiley synes Pavo er et super foder smiley

• #7   12. jul 2012 Ja jeg har brugt pavo muscle build til min unghest og det har helt klart hjulpet ham med at sætte muskler men også på hans musklers udholdenhed. Jeg kan klart anbefale det smiley og herud over er hesten også vilde med det da der er blandet lucerne i pillerne.

• #8   12. jul 2012 Tak alle, kunne godt være at jeg skulle prøve det så smiley

Kommentér på:
Virker PAVO musclle-build?

Annonce