291 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Delehest erfaring? Delehest erfaring?

Hej HG

Min svigerinde og jeg har overvejet at få en dele hest, vi er begge ret enige om hvor høj den skal være og hvad den skulle kunne.

Vi bor begge på den samme gård (dog ikke sammen) og der er lige PT bokse ledige plus fold, så hesten kommer til at stå hos os.

Jeg har aldrig haft hest, kun parter, men min svigerinde har både uddannet og haft egen hest flere gange.

Er dele hest en god ide? og har nogen erfaring med det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Delehest erfaring?
  • #1   12. jul 2012 Det kan sagtens fungere smiley
    Men selvom i sys det virker overflødigt nu, så skriv kontrakt på alt! smiley

• #2   12. jul 2012
    Ville aldrig turde... For hvad hvis den måde den ene trænede/red på have negativ indflydelse på hvad den anden lavede? Hvad hvis man havde forskellig mening om opdragelse og hvornår dyrlæge skal tilkaldes? Om hvor mange penge man vil bruge på hesten?

• #3   12. jul 2012 kender flere der har gjort det, men det er altid endt med den ene har købt hesten helt og den anden har købt en selv, de har ofte irriteret sig over hinandens måder at gøre tingene på og så videre, jeg ville ikke turde, så hellere have part på en andens hvor man bare kan gå hvis det hele bliver for surt, eller eje en og have en part som man kan smide på porten hvis det bliver for surt

• #4   12. jul 2012 Min fars kæreste har haft delehest med hendes kollega/veninde i snart 3 år, og det er gået helt fint.. Selvfølgelig skal man være i stand til at kommunikere ordentligt og løse problemerne roligt når de opstår :o)

• #7   12. jul 2012 Vi har begge tænkt os bare at hyggeride og jeg vil måske i fremtiden starte spring hvilket hun mente var helt ok, men en kontrakt lyder som en god ide smiley

• #8   12. jul 2012 Hvis begge er enige om hvordan tingene skal gøres bør det kunne lade sig gøre...
    alternativt kunne i aftale at den ene køber og den anden har part i hesten således at det er klarlagt hvem der er ejer af hesten, i tilfælde af uenighed

Kommentér på:
Delehest erfaring?

Annonce