{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikrings junglen :)
  • #2   1. jul 2012 jeg skifter til tryg fra first horse... og det gør jeg fordi de har sygeforsikring uden selvrisiko og til rimelige priser smiley

• #3   1. jul 2012 Dansk Hesteforsikring! Har kun godt at sige om dem..!
    Billige vil jeg dog ikke sige de er, men de er absolut ikke dyrere end alle andre. Da de for nyligt satte prisen op, ringede jeg til alle andre jeg kunne komme i tanker om, for at spørge til deres priser. Jeg fandt dog ingen som kunne give samme dækningsgrad og gode vilkår til billigere penge.

• #4   1. jul 2012 Dansk Hesteforsikring!

Ikke de billigste, men synes heller ikke priserne er helt hen i vejret. Har absolut kun gode erfaringer med dem smiley Da jeg fik min vallak aflivet sidste vinter, fik jeg en virkelig god behandling!

• #5   1. jul 2012 havde også tænk på dansk hesteforsikring smiley

• #7   1. jul 2012 He he..kan ikke lade være at trække på smilebåndet af alle dem, der skiftede til first horse, da det kom frem...for uha nej, de ville allldrriiig få selvrisiko på sygeforsikringer...og se så nu?

Tja....jeg er enig med flere af de andre i tråden - man får, hvad man betaler for!! Jeg har haft TRYG i 15 år, og jeg har altid været yderst tilfreds. Der er nem og hurtig service og aldrig bøvl. Men nej, TRYG er ikke de billigste, men jeg betaler gerne for ikke at skulle slås, når uheldet er ude.

• #9   16. okt 2012 Jeg har kigget lidt på kongeriget danmark hesteforsikring sys endelig de er ret fair med deres priser og ja lyder meget godt..

Men det er helt sikkert en jungle..

Dog first horse holder jeg mig laaaangt fra

• #10   16. okt 2012 Når jeg finder min nye hest. Bliver den forsikret hos TRYG. Har aldrig hørt noget negativt om TRYG. Jeg har erfaret at man skal holde sig langtfra de små billige "foreninger/forsikrings selskab" Har lige været igennem en retsag, som jeg får svar på her den 24, hvordan det er gået..

Dansk hesteforsikring har jeg også hørt godt om. Men de har jo selvrisiko på deres sygesikring og TRYG er faktisk de eneste der ikke har det. Dog op til en vis sum. smiley

• #11   16. okt 2012 Altså kongeriget danmark har også en forsikring man kan vælge som ikkhar selv risiko men man kan ikk få mere end 5000 udbetalt om året og seriøst det jo ingen ting og koster 2500 så kan det jo være total ligemeget..

Men jah mit valg stå mellem kongeriget danmark og dansk hesteforsiking =)priserne er lige omkring det samme

Kommentér på:
Forsikrings junglen :)

Annonce