Hun bliver sq aldrig klogere {{forumTopicSubject}}
Skulle lige ud og ride lidt dressur.
Damen(Polly) gad ikke at fanges, det er jo meget sjovere at lege fange, hun elsker stadig den leg. Godt så tænkte jeg. Da jeg så endelig fik hende fanges gad hun da heller ikke at så stille, stod ude i folden, gider ikke at gå ind når der ikke regner. Har en pose godbidder i min striglekasse, som Polly jo havde opdaget med det samme, og dem ville hun jo gerne have fat i, og da hun lige havde fået fat i posen, fik hun stød...det så simpelhen så godt ud. Derefter kunne hun sjov nok stå stille.
nå så da vi kom over i "sandkassen"(sandbane) ville hun bestemt ikke gå i holdning, nejnej det gad damen ikke. Så det brugte vi lige en time på at diskutere(jeg vandt)
Da vi kom tilbage lukkede jeg hende ud i folden igen, kom hendes gode ven fordi hvorefter hun styrtede ned til ham. Ham har altid et æbel, gulerød eller lidt brød med til hende. Så skulle jeg lide finde lidt hø til hende, og nu skulle hun holde øje med 2 personer på engang, da de begge have mad. I hendes forvirring kom hun igen til at rører hegnet og fløj op i luften.
Ja - hun bliver aldrig klogere, jeg har haft hende i snart 9 år, og hegnet har ikke flyttet sig siden, og det forbavser hende hver gang det er der
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.948
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 12 Emner: 165 Svar: 2.520
Hun bliver sq aldrig klogere