Gode Jodhpur/ korte ridestøvler helst med lynlås!! {{forumTopicSubject}}
ja jeg vil meget gerne høre om der ikke er nogle der har nogle gode erfaring med et mærke på jodhpur/korte ridestøvler som kan holde? helst med lynlås!! synes det er for dårligt at selv dem til 1400kr ikke kan holde andet end 3 måneder.
Arbejder i en stald, så ja de bliver brugt meget, prøver så vidt det er muligt at undgå mudder, men en lille smulde kan ikke undgås, går til og fra ridehal, på staldgang også ja selvfølgelig rider jeg også har ikke tid til at skifte støvler hele tiden så det skal være korte ridestøvler, og de bliver passet med sko svart
støvler jeg har prøvet:
2* Dublin Advance RCS Jodphur støvler( første par var endelig fine nok, de holdte godt 1 år, men andet par holdte kun 2 måneder)
Dublin RCS Jodphur støvler ( holdte ikke engang 1 måned)
2*Ariat Heritage III Zip Paddock ( første sæt gik i stykker efter 3 måneder, fik så et par nye af firmaet, som ja nu er gået i stykker efter 3 måneder)
Nogle der har et mærke?
Før jeg prøved de først Dublin havde jeg et par støvler i mærket Globus, men kan ikke finde det mere, ellers de bedste støvler jeg har haft!! holdte i 3 år:)
jan 2006
Følger: 98 Følgere: 83 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 648
Jeg ved ikke om de laver med lynlås, men dem jeg har med snørre har holdt i mange mange år! Og derfor også mange vintre med mudder og sne.
De er ikke helt pæne i farven mere, men de holder og de er SÅ gode at have på!
maj 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 255
feb 2005
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 539
sep 2007
Følger: 47 Følgere: 48 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 217
Gode Jodhpur/ korte ridestøvler helst med lynlås!!