Har du kendt Shantih? {{forumTopicSubject}}
Dette er en slags efterlysning.
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide, hvad der er sket med min gamle 1'er-pony, Shantih. Hun er formentlig ikke i live længere, men jeg håber, at du kan fortælle mig, hvor hun endte - og hvordan det gik med hende.
Shantih var min brune traverhoppe - jeg fik hende som 5-årig, så vidt jeg husker tilbage i 1989. Hun burde altså være fra 1985 og dermed fylde 27 år, såfremt hun - mod forventning - skulle være i live i dag.
Shantih var aldrig blevet brugt i trav, fordi hun var for lille (omkring 147-48 i stg) - og jeg sprang en del på hende, hvilket hun elskede.
Hun hed oprindeligt Laila Løgstrup og kom fra travstutteriet Løgstrup ved Viborg - men jeg omdøbte hende, og jeg er ikke klar over, om den nye ejer fik de oprindelige papirer med.
Hun blev solgt omkring 1995 (muligvis før) - husker ikke nøjagtigt hvornår - til en 13-14 årig pige. Jeg var desværre ikke til stede og kan ikke huske navnet på pigen.
Shantih var som nævnt brun med en lille stjerne i panden. Sender gerne billeder, hvis du mener at have kendt hende.
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 12 Emner: 9 Svar: 998
mar 2012
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 770
Men så ved jeg da, at hun har haft et langt liv.
Har du kendt Shantih?