{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

Veninde problem {{forumTopicSubject}}

Jeg red engang på et ridehold 500 km væk fra hvor jeg bor. Der red jeg sammen med Mellanie C (Oprettet bruger herinde) og en der hedder Marie. (Jeg må sikkert ikke udtale hendes efternavn herinde) Jeg var meget gode veninder med begge. Så sker det at jeg flytter min hest ud i vonsild, og mellanie køber en hest og opstalder den også ude i vonsild,sammen med mig smiley Og tro mig. Vi har fået nogle hyggelige stunder. Og det er ikke slut!

Men Marie er stoppet til ridning, eftersom hendes Y pony blev for lille, og hun var den eneste i hendes alder derude. Og som sagt er mig Mella gode veninder, men marie er kommet længere og længere væk fra os nu. Marie skal flytte skole hen til mig, efter sommerferien. Men i en anden klasse.

Årh der er jo bare det, at jeg ikke sådan rigtig kan finde på noget vi alle tre kan lave noget, men en godmodig hest og en unghest sammen?

Gid dog marie købte sig en hest. Også nu hvor priserne er så lave. Så kunne vi jo være sammen!

Men har i nogle idéer til hvordan vi alle sammen kan være sammen igen ude på Teglgård i Vonsild?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninde problem
  • #1   18. jun 2012 Ikke for noget vel, men kørte du virkelig 500 km for at ride? smiley

• #2   18. jun 2012 Træne tricks? Jordtræning? ''Farlige'' ting.. Gå ture i naturen, imens den rutinerede evt. rider og unghesten bliver trukket?

Der er da mange ting..

• #5   18. jun 2012 jeg er ikke heltmed på hvor problemet er.

hvis den sidste veninde ikke har råd til en hest., jamen så er det jo bare sådan, kan i ikke bare hygge uden hest ?

• #7   18. jun 2012 Wtf... Hvis I absolut ikke kan ses uden jeres heste, kan I da træne sammen.
    I kan da også ride og gå ture sammen. Hvad søren er problemet? Man køber sgu ikke bare en hest!

• #8   19. jun 2012 Men ellers har vi ikke noget tilfælles. Og tro mig. Sidste gang mig og marie var sammen, uden heste, det blev en katastrofe. Eller vi kedede os mega. Hun blev hentet hjem før tid smiley

Nu cykler jeg altså 7 km, for at ride. Og før mente jeg 250 m ;D

• #11   20. jun 2012 tak. det ville jeg kunne bruge til noget smiley

• #12   4. jul 2012 savner meget de fredager og en skam at marie er stoppet men du har jeg ikke råd og tid har hun fortalt så aner ikke hvad vi skal gøre
    måske kunne du inviter hende ud en dag?

• #14   13. jul 2012 altså dengang jeg gik "til ridning" inden jeg valgte at gå igang med berider uddannelsen der kunne vi sidde i adskellige timer ude på gården/rideskolen og bare snakke og hygge, vi behøvede ikke engang at ride,, og når vi så red så var det ligeså hyggeligt at kigge på og var der en der så gerne ville ride fik han/hun lov til at trave af/kridte af hvis hesten selvfølgelig ikke er ung.. men det går jeg ikke ud fra i har?? men anyways,, og hvis det virkelig er at i ikke kan ses uden alle har en hest så ville jeg nok overveje venskabet en ekstra gang, rigtige venner er dem der kan lave ingenting sammen! og så findes der jo altså noget der hedder en part,,.

Kommentér på:
Veninde problem

Annonce