svindel på HG svindel på HG
da jeg lige er blevet opmærksom på, at en af de tidliger svindlere har oprettet en ny bruger her inge igen ,
vil jeg godt gøre opmærksom på, at for jeres egen skyld. der skal foreligge mange oplysninger før i overføre penge til evt sælgere, navn adresse og tlf og tjæk det inden i overføre penge til folk, ,
Jeg håber på at hvis vi alle sammen går til kamp mod disse svindlere kan vi få bugt med dem så de ikke gider at prøve at snyde os her på HG, ,
det er ikke et forum hvor jeg vil udstille nogen, men jeg er sikker i min sag, og jeg har dobbelt tjekket hende. nogen ved sikkert godt hvem det er og hun ved det også selv, .
Hendes fremgangs måde er sådan her.
hun sælger en vare til hurtig handelog når hun har modtaget pengene så "prøver hun at sende " men får pakken retur med ukendt adresse. og kommer med en hel masse røvere historier, for til sidst at slette sin bruger, og opretter en ny,
jeg håber at jer som handler meget på nette vil tænke jer om, inden i hander med fremmede mennesker.
sagde Rikke
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.042
(link fjernet)
okt 2005
Følger: 109 Følgere: 104 Heste: 8 Emner: 7 Svar: 209
dec 2005
Følger: 19 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 43
jeg har tidligere prøvet at melde det til admin. men fik bare at vide at de ikke ville gøre noget før mindst 5 personer havde meldt hende
jun 2009
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 606
det var også mere en oplysning til alle dem som handler herinde, at de skulle passe på ikke at blive snydt
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 228 Svar: 959
svindel på HG