{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Har nogen før hørt om det her??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft besøg af dyrlægen i dag. Da min dreng har nogle pletter på kropen ( på bagben på siden af maven) tørre sår skober eksemligne noget. Dyrlæge mener det kan være noget hotspot??? har aldrig hørt om det hos heste men hos hunde har jeg. Har haft hund med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har nogen før hørt om det her???
  • #1   4. jun 2012 hvis hotspot er det samme hos heste som hunde, ja så siger jeg stakkels hest..

min forældre gamle hund fik det engang, og han lignede virkelig på det groveste en der var blevet mishandlet, han havde store sår i hele hovedet, og feber. han plejde normalt og hyle helt vildt når han kørte i bil, og ikk ville til dyrlægen. han var helt musse stille hele vejen til dyrlægen. det startede så vidt som jeg kan huske også med små sår, ikk noget vi tænkte nærmere over, men udhviklet sig så

jeg skal prøve og seom jeg stadig har billederne af ham syg her hjemme på min computer hvis det er

• #2   4. jun 2012 men ja har ikk oplevet heste med det før

• #3   4. jun 2012 Det væsker ikke det er bare sådan noget tørt noget. Min gamle hund har også haft det flere gange det kostede mange ture hos dyrelæge og penge:( men har aldrig hørt om det hos heste. Nu skal jeg klippe ham der hvor det er og så vaske ham med noget bakternedræbene sæbe.Har det ik hjulpet efter en uge skal han ha noget salve.

• #4   4. jun 2012 Følger lige med i indlægget, da det godt kan lyde som noget en af min venindes heste er ved at få - og vi har heller ingen ide om hvad det er!
    Har du evt. et billede af det Gitte? Så kan jeg lide sammenligne for at se om det er det samme?

• #5   4. jun 2012 Vask dine børster i desifeserende hver gang. Køb noget bakterie dræbende sæbe på apoteket. Og sprøjte noget aloa Vera på.
    Det er en svampe infektion der er kommet og vores hest fik det også, dog fik han også en sprøjte mod skab af dyrlægen. Der er håb, men hold tingene rene

• #6   4. jun 2012 Hej camilla. Nej det har jeg ikke. Men det er sådan en tør plet hvor du kan pille skorper af men det væsker ikke og han taber ikke pels.

Hej louise. Det er vi i gang med og hjalp det ikke inden en uge skal han have noget salve.

Kommentér på:
Har nogen før hørt om det her???

Annonce