1.014 visninger
|
Oprettet:
Har nogen før hørt om det her??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft besøg af dyrlægen i dag. Da min dreng har nogle pletter på kropen ( på bagben på siden af maven) tørre sår skober eksemligne noget. Dyrlæge mener det kan være noget hotspot??? har aldrig hørt om det hos heste men hos hunde har jeg. Har haft hund med det.
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
min forældre gamle hund fik det engang, og han lignede virkelig på det groveste en der var blevet mishandlet, han havde store sår i hele hovedet, og feber. han plejde normalt og hyle helt vildt når han kørte i bil, og ikk ville til dyrlægen. han var helt musse stille hele vejen til dyrlægen. det startede så vidt som jeg kan huske også med små sår, ikk noget vi tænkte nærmere over, men udhviklet sig så
jeg skal prøve og seom jeg stadig har billederne af ham syg her hjemme på min computer hvis det er
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 203
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 150
Har du evt. et billede af det Gitte? Så kan jeg lide sammenligne for at se om det er det samme?
feb 2007
Følger: 100 Følgere: 104 Heste: 10 Emner: 5 Svar: 963
Det er en svampe infektion der er kommet og vores hest fik det også, dog fik han også en sprøjte mod skab af dyrlægen. Der er håb, men hold tingene rene
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 203
Hej louise. Det er vi i gang med og hjalp det ikke inden en uge skal han have noget salve.
Har nogen før hørt om det her???