799 visninger
|
Oprettet:
Dejlig dag ;) {{forumTopicSubject}}
synes virkelig alt går temmelig godt for mig for tiden;)
I dag har vi skrevet under på vores nye gård
Og havde lige fat i min forsrikring da det er på tide jeg fik forskring på min ling,, og fandt så ud af hun i ansvarsforsrinkring går under min kærestes inbo forsrikring og 0,- kr Det er jo bare luksus
Og så skal vi jo flytte på gården hurtigst mulg så vi er i fuld gang med at pakke vores ting ned
Hvordan er jeres dag ?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Kedelig Jeg er hjemme ved mine svigerforældre og venter på at min svigermor kommer så hun kan kører min kæreste og jeg hjem.
Blev tilbudt og have min part idag, men kommer for sent hjem til jeg kan nå det også vil jeg også gerne nå og rydde lidt op idag også.
Men glæder mig til springning imorgen :o)!
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.388
Er lige nu på Novo Nordisk i bagsværd, og venter på at min søster bliver færdig med arbejde så vi kan komme hjem Og så skal jeg altså sove! Dog i aften skal jeg lige ride lidt
Og nu er der 'kun' halvanden uge til jeg kan få at vide om min pony skal aflives eller kan leve videre. Bliver rart at vide hvad der skal ske med hende, håber bare det er til den gode side!
feb 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 425
Ser bare frem til at jeg er færdig med de sidste to, så jeg kan komme ud og ride
mar 2011
Følger: 9 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 371
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.381
I dag har jeg været et smut i Bilka og købe en billig printer, da skolen har fået den skøre idé, at alle skal medbringe deres egen til de skriftlige prøver/eksamener. (Man skulle tro de havde aktier i en printerfabrikant...)
Har lige læsset et kæmpe læs træ af og vasket op(min mor tror jeg har ARBJEDSferie), og nu skal jeg snart ud i det dårlige vejr og cykle til undervisning.
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
Har været ude og købe pæle til den ridebane vi skal have lavet, og ledt efter reb til den
og så forsøger jeg at tage mig sammen til at forberede min fremlæggelse til på torsdag:)
Og ja så har jeg mine tanker i hvad jeg skal have med når jeg flytter min hest i 1måned så der er jeg ved at skrive en huske liste
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
dejligt med egen gård
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.027
det mest nederen vi gården, er at det liger 100meter fra et slagter ri, og vi har først opgadet det i dag, og vi kunne høre grisene skrige :((
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
Efter jeg havde redet begyndte jeg træningen med min træners 5 årige hoppe Hun er ret speciel, og min træner har ikke haft tiden til at bruge hende, så nu har jeg fået lov at træne hende op i lidt helt fra bunden af
Det bliver fedt at fortsætte med hende, hun tog vildt godt imod træningen idag
Ellers har jeg bare ordnet billeder fra stævnet i sidste weekend
Dejlig dag ;)