{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Dejlig dag ;) {{forumTopicSubject}}

synes virkelig alt går temmelig godt for mig for tiden;)

I dag har vi skrevet under på vores nye gård smiley
Og havde lige fat i min forsrikring da det er på tide jeg fik forskring på min ling,, og fandt så ud af hun i ansvarsforsrinkring går under min kærestes inbo forsrikring og 0,- kr smiley Det er jo bare luksus smiley

Og så skal vi jo flytte på gården hurtigst mulg så vi er i fuld gang med at pakke vores ting ned smiley

Hvordan er jeres dag ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig dag ;)
  • #1   4. jun 2012
    Kedelig smiley Jeg er hjemme ved mine svigerforældre og venter på at min svigermor kommer så hun kan kører min kæreste og jeg hjem.

    Blev tilbudt og have min part idag, men kommer for sent hjem til jeg kan nå det også vil jeg også gerne nå og rydde lidt op idag også.

    Men glæder mig til springning imorgen :o)!


  • #2   4. jun 2012 Kom hjem fra Norge har i går aftes, og har været oppe klokken 5-6 hver eneste dag siden torsdag, samtidig med at jeg har været sent i seng, så er helt bombet smiley Lige én dag mere hvor jeg skal op klokken 4, og så kan jeg nøjes med at stå op klokken 7 smiley Bliver dejligt!

    Er lige nu på Novo Nordisk i bagsværd, og venter på at min søster bliver færdig med arbejde så vi kan komme hjem smiley Og så skal jeg altså sove! Dog i aften skal jeg lige ride lidt smiley

    Og nu er der 'kun' halvanden uge til jeg kan få at vide om min pony skal aflives eller kan leve videre. Bliver rart at vide hvad der skal ske med hende, håber bare det er til den gode side! smiley


  • #3   4. jun 2012 Jeg blev vækket kvart i ni imorges af vores udlejere, der satte stillads op, og ville skifte et vindue.. Og så har jeg ellers lavet fysik/kemi rapporter hele dagen, mangler nu kun 2 ud af 15! smiley

    Ser bare frem til at jeg er færdig med de sidste to, så jeg kan komme ud og ride smiley


  • #4   4. jun 2012 Jeg har om kommunikationsformer i skolen til kvart over tre, så skal eg hurtigt hjem og skifte, hvorefter jeg har undervisning med hesten kl.17, og så har jeg planer om at spille Skyrim i aften. I morgen har vi jo fri, så da vil jeg lave de lektier jeg har til torsdag og fredag smiley

  • #5   4. jun 2012 Jeg har læseferie, men indenfor de næste par uger skal jeg kun til årsprøve i skriftlig matematik og skriftlig dansk, så der er ikke den store forberedelse...
    I dag har jeg været et smut i Bilka og købe en billig printer, da skolen har fået den skøre idé, at alle skal medbringe deres egen til de skriftlige prøver/eksamener. (Man skulle tro de havde aktier i en printerfabrikant...)

    Har lige læsset et kæmpe læs træ af og vasket op(min mor tror jeg har ARBJEDSferie), og nu skal jeg snart ud i det dårlige vejr og cykle til undervisning.


  • #6   4. jun 2012 Puha min dag har gået med at være ude og kører..
    Har været ude og købe pæle til den ridebane vi skal have lavet, og ledt efter reb til den smiley
    og så forsøger jeg at tage mig sammen til at forberede min fremlæggelse til på torsdag:)
    Og ja så har jeg mine tanker i hvad jeg skal have med når jeg flytter min hest i 1måned så der er jeg ved at skrive en huske liste smiley


  • #7   4. jun 2012 har skrevet og afleveret den skriftlige del i vores opgave - nu mangler jeg bare den praktiske del og den er jeg laangt bagud med fordi vores lærer lige skulle sige at den skriftlige del skulle afleveres i dag -.-' men heldigvis er der ikke længe til man er færdig på skolen smiley om lidt vil jeg træne lidt med min søsters hund og måske klikke lidt billeder af ham imens han hopper over pinde ^^

    dejligt med egen gård smiley


  • #8   4. jun 2012 lyder kedeligt med alle de eksamer smiley

    det mest nederen vi gården, er at det liger 100meter fra et slagter ri, og vi har først opgadet det i dag, og vi kunne høre grisene skrige :((


  • #9   4. jun 2012 Jeg har været ude at shoppe med min mor, og endelig været ude at ride igen! super skønt at ride efter 1½ uge, uden ridning :b.. så har jeg fundet ud af, at min halvparts pony Valentino, er blevet voksen. Godt nok er han 17 år, men da jeg prøvede at give ham gamacher på for 3 måneder siden, flippede han helt ud, også selvom han kun havde forbens gamacher på. I dag prøvede jeg så at putte dem på ham igen. I starten kiggede han underligt på mig, men jeg måtte gerne give ham dem på, og efter at have gået en lille runde i ridehallen, så kunne han også gå med dem, uden at flippe :D. han er skør! smiley

  • #10   4. jun 2012 Idag var jeg i byen for at få købt gave til min venindes fødselsdag imorgen. Så var jeg ude og ride, ville havde redet programmet til stævnet i næste weekend igennem, men det havde min hest helt andre planer om -.- så det blev til mere kamp end ridning, desværre smiley Hun er ellers lige blevet så lækker i dressuren smiley
    Efter jeg havde redet begyndte jeg træningen med min træners 5 årige hoppe smiley Hun er ret speciel, og min træner har ikke haft tiden til at bruge hende, så nu har jeg fået lov at træne hende op i lidt helt fra bunden af smiley
    Det bliver fedt at fortsætte med hende, hun tog vildt godt imod træningen idag smiley
    Ellers har jeg bare ordnet billeder fra stævnet i sidste weekend smiley


Kommentér på:
Dejlig dag ;)

Annonce