{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Heste tilsalg? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle hesteglade mennesker derude smiley
Da jeg ikke er særligt god til at søge, og finde ting på nettet, vil jeg gerne bede om en lille smule hjælp smiley
Jeg er en Hesteglad pige på 16-snart 17, som virkelig elsker at ride.. Det jeg elsker mest ved ridning, er at lære nye ting og derfor er jeg lidt i et dilemma :S Jeg har allerede en hoppe der hedder Feline, og har 1/4 part på en hest der hedder Oliver. Men jeg har ikke lært noget nyt af dem.. Feline er Min hest, og jeg er så uheldig at jeg kan meget mere end hun kan lære, og derfor vil jeg spørge jer om i har nogle gode steder hvor man kan søge og finde billige heste.. Hvile racer skal jeg søge efter og hvor gamle må/skal de være?? håber at nogle af jer kan hjælpe mig med mit problem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste tilsalg?
  • #2   3. jun 2012 Det lyder da mega lækkert med din ligge plag smiley
    Har selv fundet et føl, jeg bare er helt forelsket i, men er ikke helt sikker på om det er det jeg skal... Og tak fordi du synes om Feline smiley

ps håber også at andre gider komme med nogle forslag smiley

• #3   3. jun 2012 Kig på heste-nettet.dk, ridehesten.com eller everhorse.dk

• #4   3. jun 2012 Altså hvad er det du gerne vil lære mere af ? smiley
    vil du gerne havde en lærehest, som kan mere end dig og du kan starte stævner på..
    eller vil du havde en unghest / en hest du selv kan ride op og derfra lære udfra dette :)?

• #5   3. jun 2012 Jeanette: Jeg ved det ikke helt selv, derfor spørger jeg.. jeg vil på et punkt gerne ha en jeg ville kunne starte stævner på, men på et andet punkt vil jeg bare gerne ha en jeg kan lære ting og derefter starte stævner på :S

• #7   3. jun 2012 både og.. men jeg ved ikke om det er nemmest at finde en hest der ikke kan så meget, når jeg ikke har særligt mange penge at give af :S

• #8   3. jun 2012 Hvis du gerne vil ride lidt mere seriøs dressur og starte stævner i den nærmeste fremtid, vil jeg da helt klart anbefale dig at få en ældre hest, der kan lidt. De kan fås fra nok 20.000 til x.xxx.xxx kr. Tænk rigtig meget over, hvad der er vigtigt for dig - er det øvelserne, er det temperamentet, er det udseendet og så hav det som 1. Prioritet.
    Hestenettet.dk er et godt sted at søge hest på, men det afhænger også af din prisklasse.
    En rigtig god ide er at få din ridelærer med på - hvad tror h*n, du skal have for en hest. Måske kender vedkommende noget.
    Sikr dig at du har opbakning fra dine forældre samt mulighed for god undervisning, når du har fået hesten, så du ikke kommer til at ride en masse dårlige vaner ind i din nye hest.
    Men det vigtigste er nok at få prøvet en MASSE heste. Jeg prøvede over 30 før jeg fandt den helt, helt rigtige. Hav tålmodighed! Den rigtige er derude!

• #10   3. jun 2012 "Feline er Min hest, og jeg er så uheldig at jeg kan meget mere end hun kan lære"

Ahh.. Det kan vist ikke være helt rigtigt smiley
    Med mindre den er syg burde du kunne videruddanne den dressurmæssigt for evigt nærmest!

• #11   3. jun 2012 Det er svært for os at svare på hvilket niveau den hest du skal købe skal være på. da vi jo ikke ved hvordan / hvor go du er?
    for du skal jo være rimlig dygtig og erfaren for at få en unghest i hvert fald smiley

• #12   3. jun 2012 hvordan du rider ;)*

• #13   3. jun 2012
    A horse is an angel without wings .: Jeg ved godt at det ikke er særligt meget men mellem 8000 og 10 000 smiley

Katrine P: Det er jo rigtigt nok det du skriver, men feline er oppe i alderen, og hun er meget følsom ved schenkelerne, men grunden til at jeg skrev det på den måde var bare at jeg gerne ville have lært noget mere end det hun kan.. og ja hun ville sikkert sagtens kunne lære, men gangarterne er ikke særligt gode.. smiley

• #14   3. jun 2012 Astrid M. Tholstrup &: hvor er Den bare lækker smiley
    hvor meget er billigt?? som jeg skrev tidligere har jeg desværre ikke det store beløb..

* Jeanette Rolighed Mehl *: Ja det er jo rigtigt nok, men jeg vil ikke sige at jeg er super godt, jeg kan lidt af hvert har redet lidt on/off på en unghest og på 2 der er uddannet som ungheste.. (den ene har været mishandlet) så på en skala fra 1 til ti hvad angår ungheste vil jeg sige 2-3 smiley

• #15   3. jun 2012 nårh okay smiley med fedt for den der køber ham smiley

• #16   3. jun 2012 Stine - nu må du ikke misforstå mig, men mit råd vil være at du venter til du er helt sikker på hvad det er du ønsker dig, og så sparer nogle flere penge sammen :o) Du får ikke meget hest for 8-10.000 selvom det er købers marked...

Kommentér på:
Heste tilsalg?

Annonce