mens tårene triller..... {{forumTopicSubject}}
hej
har ikke oprettet dette indlæg for at få medlidenhed, for ved der er 1000 vis af andre som har prøvet noget ligende eller værrer.
min pony har nu stået stille i næsten 2 måneder, og da vi i torsdags var på dyrehospital, fik han noget behandling og skal have noget igen om 8 dage. derefter skal han stå stille i en måned mere, og hvis han derefter ikke er klar (halt fri) er der ingen der kan gøre mere for ham, og vi bliver nødt til at sige farvel!!!
vi vil alle i familien ham det bedste, men tanken om at skulle sige farvel, og aldrig mere skulle tage en rask galop i skoven, eller nå at komme ud og starte stævner på ham!! det hele går så satans ondt i maven, hvor jeg dog ville ønske jeg vidste hvad skal gøre for at det hele bliver perfekt igen!!
bare at se ham løbe på folden.
at han vrinsker når jeg kommer.
det at give ham et kys på mulen.
kramme ham farvel, når vi tager hjem.
skridte rund på ham.
alt går så ondt. bare det når man hører musik, er der en masse sange som passer så godt på mine tanker.
alt dette skriver jeg med tårene trillende ned af kinderne!! er så træt og nedkørt, og ville ønske jeg kunne skubbe det hele væk, men det er så svært, og alle tankerne flyver rundt i hovedet på mig.
ville hører nogne af jer, om i havde nogle evt. gode ideer til at tænke på noget andet, eller gøre det nemmere at tænke på han måske ikke er her om en måneds tid?? alt kan bruges, får ingen søvn om natten, og om dagen går jeg bare rundt som om alt kan rage mig et hvist sted!!
håber på nogle gode råd, eller andre ting. men tal pænt, for selvom det måske lyder som en lille ting, er det noget som fylder en hel del i mit liv lige nu!!!
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
vi valgte at forsøge med sko og såler, hvilket hjalp med det samme... da vi så tog dem af (om vinteren) var vi meget i tvivl om hun ville fortsætte med at være haltfri og det var hun heldigvis :O) men kan godt huske alle bekymringerne og frustrationerne!!
har stadig en del tilbage (kan f.eks. ikke stoppe med at tjekke hende for halthed når jeg kigger på hende eller rider
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.105
Jeg kunne græde hele dagen, hver dag, men jeg gør det ikke. Forsøger ikke at tænke på det, og koncentrere mig om noget andet, være sammen med mennesker osv.
Den tid, den sorg - som jeg plejer at sige. Der skal blive tid nok til at sørge, men der er ingen grund til at gøre det flere dage, uger og måneder forinden. Nyd den tid du har med ham, gør det, I kan sammen, og så nyd resten af dagen også med at lave andre ting, du godt kan li'.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
jeg vil sige på et tidspunkt var jeg ved at droppe alt der havde med heste. Jeg kunne simpelthen ikke holde ud at min hobby som skulle være noget jeg elskede, gav så meget tårer. men det gik dog op for mig at hestene ikke er min hobby, de er mit liv. Og jeg vil til enhver tid vælge dem frem for alt andet, selvom det betyder smerte og tårer.
- men det gør det alligevel ikke nemmere.
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 631
aug 2007
Følger: 188 Følgere: 96 Heste: 4 Svar: 441
Men jeg krydser fingre for din pony..
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
Jeg ved ikke, hvad du kan gøre for at få tankerne væk... Det er rigtig hårdt at gå igennem, og det føles som om hele verden ramler om ørerne på en, og jeg tror det er vigtigt, at man giver sig selv lov til at være ked af det - det er menneskeligt. Jeg ville bare nyde tiden med ham, vise ham hvor meget du holder af ham og hvis det kommer til at du skal sige farvel, så tænk på, hvor meget kærlighed og dyrlæge du har forsøgt dig med. Det fik virkelig mig til at føle mig bedre tilpas, da jeg sagde farvel, at jeg virkelig ikke kunne have gjort noget anderledes.
Jeg håber self din hest bliver frisk igen, og du ønskes alt held og lykke med ham... Det er desværre en af ulemperne ved at holde af de kære dyr - at man bliver så pokkers ked af det, når man skal igennem ting, som du beskriver.
Held og lykke med ham
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 1.276
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 1.276
apr 2010
Følger: 100 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 80 Svar: 2.004
mens tårene triller.....