{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Den FARLIGE kodræber {{forumTopicSubject}}

Hold da op, der var fart over feltet idag.

Jeg har jo "besluttet" mig for at hyppen skal af med sin sommermave, som er lige stor nok.

Så fat i hesten, og igang med at strigle. Lukas udbrød efter fem minutter: "Hey. Du har glemt at give mig en godbid", og derefter stod han og så med sine store dejlige øjne og så MEGET sultent på mig. Hvem kan stå for det???

Da Lukas endelig mente at han var ren nok til at lave lidt "hårdt arbejde" begyndte jeg at gøre klar til at gå på banen.

Først skulle jeg lige feje, hvor vi havde grisset, og det usandsynlige skete, han lagde slet ikke mærke til kosten. Så det skidt var hurtigt væk.

Så på med bandagerne på forbenene og gamascherne bag, mulen tog så trense på selv(ok, jeg hjalp lidt, men det behøver mulen jo ikke at vide :P)

På ridebanen var han i godt humør. Endelig skulle han lave noget. Og han fik da også lavet et enkelt hop eller to(i ved, så meget hop der nu kan komme ud af en "sommerfed krikke")

Nu skete der så det at den "stolte" hest, pludselig fik øje på sin NEMSIS i den anden ende af ridebanen.

FOR DÉR STOD HAN...

Med fråde om munden, og "ildrød-flammende-jeg-slår-dig-snart-ihjel"-øjne. Og den udstødte et uhyggeligt brøl. Den havde to kæmpe, dødbringende horn placeret på dens pande, og frebrilsk stod den og skrabede i jorden for at vise, at den snart gik til angreb.

Lukas hviskede så til mig: "Hey, mor. Har du set den farlige drage! Den vil spise os!"

"Lukas, nej. Det er jo bare tyren, den stod der også igår og for en uge siden, og forresten. Bad jeg dig ikke lige om at trave!"

"WHAT!!!!!!!!!!!!

Trave ned mod det UHYR! Du ved godt jeg er en modig hest, ikke?"

"Jo, Lukas. Du er meget modig. Trav nu!"

"Ja... Men selv modige heste bør ikke tage unødige chancer, vel?"

"Jamen, Lukas. Hvilken chance er der at tage? Du kan både Ko-Fu og Kat-rate. Og du er en rigtig god Boks-er. Kom nu igang."

"Nuvel, men sig ikke jeg advarede dig. Det var rart at kende dig!"

"såså, Lukas. Nu ikke så dramatisk. Det er jo kun en tyr, og det er en lille en, og den står bag hele to hegn"

"Du har ret. Den er slet ikke så farlig. Se hvor fint jeg traver mor, se mig, se mig. Hele vejen rundt i longe. Se hvor dygtig jeg er"

"Jeg har aldrig set en hest trave bedre Lukas."

Efter at have travet et par omgange sker der det forfærdelige. Tyren begyndte at løbe. Og pludselig stod jeg og var ved at synke i knær, fordi den 500 kg tunge Lukas var hoppet op i armene af mig af bar skræk.

Tsk. Og han påstår at han er min modige ganger

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den FARLIGE kodræber
Kommentér på:
Den FARLIGE kodræber

Annonce