{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

"Bare en hest" {{forumTopicSubject}}

Fra tid til anden, hører jeg denne bemærkning, slap nu af, ”Det er bare en hest”…. eller, det er mange penge for” Bare en hest”….De forstår ikke alt det arbejde….Alt den tid… eller alle de udgifter der er forbundet med ”bare en hest”. Nogle af mine stolteste øjeblikke har være med ”bare en hest. Mange timer er gået og min eneste følge svend var ”bare en hest”….Men det føltes ikke som ensomhed. Nogle af mine sørgeliste minder har været med ”bare en hest”. Men i disse dage hvor alt er mørkt og trist, kan en enkelt berøring af ”bare en hest”, give trøst og vilje til at komme gennem dagen.” Bare en hest” er for mig indbegrebet af meningen med venskab…Tillid…hengivenhed…”styrke...Bare en heste” gør mig til et mere forstående og tålmodigt menneske. For ”bare en hest” står jeg tidligt op, går sent i seng og drømmer om fremtiden. så for mig og andre som mig er en hest ikke” bare en hest” men indbegrebet at håb og drømme om fremtiden…De dejligste minder fra fortiden…Og de lykkeliste øjeblikke i nutiden. ”bare en hest” får det bedste frem i mig og får problemerne til at forsvinde for en tid… Jeg håber at en eller anden dag de vil forstå at det ikke” bare er en heste” men den ting som giver mig medmenneskelighed og forhindre mig i at være ”Kun et menneske”, Så den næste gang du høre sætningen det er jo ”bare en hest” Så smil…..For de forstår ikke essensen af at se live gennem ”bare en hest”

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Bare en hest"
Kommentér på:
"Bare en hest"

Annonce