{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

Mål på ridestøvler! {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er lidt i vildrede. Jeg er til den buttede side ( smiley ), og måler min egen læg til 44 cm det bredeste sted.

Så sidder jeg og kigger læderstøvler på nettet, og ser at de bredeste støvler jeg kan finde kun er hele 40. (x-bred læg!)

Kan jeg regne med at de 40, er målt i cm, dvs jeg skal ud og have special lavede støvler ? Synes jeg er vildt, for jeg kender virkelig mange som har større læg end mig, også som ikke er så bredrøvede.. :l

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mål på ridestøvler!
  • #1   27. maj 2012 altså mange støvler bliver lavet i forskellige str.
    prøv at se på cavallos side - de har rigtig mange forskellige str., mål og støvler... Derudover koster det vist "kun" 100 eller 200,- at få dem på "off"-mål smiley

• #2   27. maj 2012 Jeg har 43 cm i læggen og fik, efter lang tids søgen, overtalt mig selv til at få dem special syet på mål. Gav 3500 for et par Cavallo, og de sidder hvor de skal:)
    Jeg kom til den erkendelse under støvlejagten, at der åbenbart ikke laves støvler i standardmål for os som har bare en lille smule underben, altså over 40 cm. Så jeg tror du skal indstille dig på at få dem lavet på mål:)

• #3   28. maj 2012 åha ej hvor øv.. synes det er underligt, når jeg aldrig har haft problemer med at passe skafter og leggins, og generelt aldrig nogensinde har haft mine lægge som et problem :s utallige mennesker må da have det problem med støvler.. :s

• #4   28. maj 2012 Jep kender det godt... smiley har næsten opgivet at finde nogen har læg i str 42. Og 39 i fod...

• #5   28. maj 2012 Ja for det er åbenbart også en selvfølge at jo større fødder, jo breddere læg, noget jeg så heller ikke liiiige helt forstår.. Alle de teenage piger med store fødder, har jo ikke automatisk store lægge.. amen... !

Kommentér på:
Mål på ridestøvler!

Annonce