{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Fortid fjordhest {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg efterlyser min pony Idas fortid. ved ikke om det må skrives herinde, eller i en annonce...

Om hende:
Selv er jeg ved at købe hende efter at have haft part på hende et stykke tid... Men hun er/var ejet af en mand der har sådan noget prærievognskørsel i Them ved Silkeborg. Hun bliver udlånt al den tid hun ikke bliver brugt af ham, dvs. 9 månbeder om året... Hun er 16 år, og er en lille hoppe. hun er lidt svær at strye, men når man kender hende er hun bare den bedste, hun er en hest man virkelig bare elsker d:. Hun har et kønt hoved, og er meget flot af en fjordhest at være. Hun har sprunget ret højt, og har fået at vide af en som havde undervist hende og en rytter et andet sted at hun havde sprunget 110... ved dog ikke om det er lidt af en overdrivelkse.
Jeg ved at hun har stået på skovvang ridecenter/klub og gået i deres rideskole, ogd et sidste år har hun gået som 'privat'hest hos mig. og så har jeg skrevet lidt med en der kendte hende fra (mener det var) skåde rideklub.
Hvis der er andet så spørg.
Se billeder på hendes profil
Men hvis du kender, har set/redet, har lånt eller noget andet så skriv virkelig gerne... bliver så gflad, og især hvis du har nogle billeder..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortid fjordhest
Kommentér på:
Fortid fjordhest

Annonce