{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal man have af forsikring?
  • #1   18. maj 2012 Man SKAL have en ansvarforsikring. Det er lovpligtigt for en hest, som det er for en hund.

Hvis hesten skal kåres og bruges til avl vil jeg anbefale en livsforsikring, da han så nok er en del penge værd.

Jeg vil anbefale en sygeforsikring, da han nok gerne skal have andre muligheder end aflivning hvis han bliver alvorligt syg.

Jeg kan anbefale en rideuanvendelighedsforsikring, hvis du skal benytte ham til ridning.

Der findes også noget med avl og føl forsikring, men ved ikke helt om det kun gælder hopper. Bruger ikke selv den forsikring.

Kan ikke lige huske om der er flere. :o)

• #2   18. maj 2012 Som Tina siger, at skal man have ansvarsforsikring. Har man hesten stående hjemme, er den tit dækket ind under noget af det forsikring man har på hjemmet.
    Der udover kan jeg varmt anbefale en sygeforsikring, det er skønt at have, når uheldet er ud. For at tegne sygeforsikring, skal man oftest tegne en livsforsikring ved siden af.
    Så er der selvfølgelig også uanvendelighedsforsikringen, men den er jo mest aktuel, hvis du også bruger ponyen til ridebrug.

• #3   19. maj 2012 jeg har mine forsikret via min indbo forsikring.
    og 2 af dem har liv forsikring, det er alt.....

Kommentér på:
hvad skal man have af forsikring?

Annonce