{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryttermærke 1?
  • #2   13. maj 2012 Sandie JH .
    Hvad skal man kunne? Skal man gå til prøve i det og skal man have ryttermærke undervisning? På min rideskole skal man nemmelig have ryttermærke 1 (Eller færdigheder der passer til det nivo(Staves*)) for at må trække hestene ud og inde fra/på fold.

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 445
    #4   13. maj 2012 Ryttermærke 1: Her gennemgår vi rytterens udstyr (primært hjem og fodtøj), hestens instinkter og sanser, hesten i stalden - herunder hvordan man sikkerhedsmæssigt korrekt henter en hest i boksen, strigling, en anelse rideteori og hvordan man trækker med en hest i grime/trense.

Prøve: Ingen skriftlig prøve. Praktisk prøve: Hente hesten i boksen, binde på staldgangen, strigle + rense hove, ride lidt skridt og trav. Føre hesten i slalom samt forklare og vise hvordan en smal passage (dør) passeres.

^^ lidt om ryttermærke 1 smiley

• #5   13. maj 2012 Malle&Mikkel
    Tusind tak. Præcis det jeg manglede og ledte efter! smiley Mange tak smiley Tror da jeg gør alle tingene rigtigt smiley Det håber jeg da smiley

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

#6   13. maj 2012 Det var så lidt smiley

Det klare du sagtens smiley

• #7   13. maj 2012 Malle&Mikkel
    Det tror jeg ikke xD Kan ikke lave letridning og har ikke rigtig travet alene endnu xD

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

#8   14. maj 2012 Det var der også nogen af mine de nye, der heller ikke havde, da de tog etteren - hvis du har en god underviser, skal I nok finde ud af det. Du må gerne tage ridedelen i longe, hvis det gør dig mere tryg.

• #9   14. maj 2012 Nu er jeg så tryk som man kan være ved hesten. Og nu har jeg endda også travet alene. Nu er der da lidt lysere fremtider smiley

Kommentér på:
Ryttermærke 1?

Annonce