Gode og dårlige dage. {{forumTopicSubject}}
Min Briza er nogen gange bare for meget, hun skifter mellem en "voksen" dygtig og lydhør dame til en fjollet plag med gennemtræk. Hendes fortid spiller jo ind, hvor hele barndommens energi og nysgerrighed mangler, men når det er sagt, så har jeg haft hende i 1½ år, kæmpet for hende og blevet gråhåret undervejs med spekulationer, så nu syntes jeg godt lige det sidste måtte komme på plads, vi skal videre med tilridningen, men sgu`ikke på en lalleglad kæmpebaby :OD
Kender i det: den ene dag =SUPER, næste dag= Hovedløs ?
Briza har mange talenter; kan suge bidskiverne ind i munden, flytte spande med bagbenene, kys med blanding af vand/foder, og pjaske vand på Tango fra drikkekaret, alle de talenter må da blive til noget en dag :OD
Og som hovedet på sømmet ligner det en grå sommer.
mvh merete
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.389
jeg er blevet godt og grundigt trist af at han altid fejler et eller andet..
masser af orm, lus i lange baner, bliver tynd, sår alle steder, hovbylder der fylder hele hoven.. og rigtigt ofte halt.. han har pt ingen muskler = ingen sadel når der rides.. men vi tager en dag af gangen også håber jeg på at jeg i løbet af sommeren får lagt nogle gode muskler i ham, så jeg evt ikke behøver at overskride mine egne grænser og ligge dækken på den til vinter..
men han er jo mit engle barn, og jeg ville ikke bytte ham for noget i verden.. han er så super skøn.. og selvom han har alle skaderne så er han en dejlig lille hyp.. der altid er glad når han ser på mig
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
Min dreng bliver 8 i denne måned, og han skifter tit "humør". Men det gør ham bare sjov og der er altid noget nyt at arbejde med, synes jeg prøv at se på det fra den side.
Han kan den ene dag være heeeelt nede og bare lytte. Den næste er alt meget farligt
Gode og dårlige dage.