{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Hvad gør man når man er skadet? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
ville lige spøger hvad i plejer at gøre når i er skadet eller noget, hvad gør i så med jeres heste når i skal ride dem. plejer i at lade dem stå også starte med ridning igen når i er kommet over skaden eller plejer i at finde en afløser der kan ride den imens eller en af jeres veninder?
for ved ikke helt hvad jeg skal gøre med min hest da jeg har været skadet over to uger nu og ikke rigtigt kan ride har han bare fået lov til at stå. men han ser ud til at han står og keder sig lidt og han er begyndt at blive meget fræk og vild når han ikke rider, så jeg ved simphelthen ikke hvad jeg skal gøre?
hvad ville i gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man når man er skadet?
  • #1   27. apr 2012 Omkring jul lå jeg slev med ryggen i 4 uger, hvor jeg ikke måtte ride smiley
    Min hest får simpelhen ferie når jeg har problemer med ryggen.
    Han har kun godt af at holde ferie, også er jeg også typen som ikke er så glad for at andre rider min hest smiley

• #2   27. apr 2012 Jeg er selv skadet pt. Min hest hygger sig med en løbetur på banen, longering og gåture de dage jeg kan.

• #3   27. apr 2012 ja jeg er heller ikke selv særlig glad for at andre ride min hest. og passer den.
    men det er lidt irreterende fordi han bliver nogen gange helt vildt stresset og virklig fræk vist han ikke bliver holdt igang og er i hænder hver dag. også er det bare så irretrende når man er skadet i længere tid

• #4   27. apr 2012 jeg rider alligevel ^^ - men jeg har hellere aldrig været slemt skadet (7-9-13)

men hvis uheldet var ude så ville jeg få min søde ridekammerat - Emma til at ride ham smiley jeg ved hvordan hun er overfor hestene og jeg ved hun ville sætte lidt skik på ham ^^

• #5   27. apr 2012 Hvis det er muligt rider jeg alligevel smiley
    Har redet med et knæ jeg var blevet opperet i og havde en kæmpe forbinding osv på smiley masser af piller ned så er jeg klar smiley
    Dog er der undtagelver, som f.eks. hjernerystelse (hvilket jeg har haft), brækket ryg eller sådan noget hvor det virkelig er umuligt at ride at jeg ikke gør det (ikke umuligt at ride med hjernerystelse, men ikke fedt at knække sig i mens man rider)..

kunne jeg slet ikke ride som f.eks. da jeg havde hjernerystelse, eller da jeg havde slået halebenet voldsomt har jeg fået en veninde som er vant til at ride min hest til at ride ham ellers har han holdt fri, eller blevet smidt rundt på folden

• #6   27. apr 2012 Jeg går med et opereret knæ hvor jeg først nu har fået grønt lys med at skridte lidt og min hest har stået stille i 5 mdr. nu.
    Jeg er ikke så meget for at andre rider ham, andet end en af mine veninder. Men jeg synes han havde godt af en pause og så starter vi begge stille og roligt op igen sammen.
    Min har simpelhen nydt at være foldbums i den tid og når han har haft lyst til lidt motion, har han simpehen fået de andre heste med på en spurter på marken.

• #8   27. apr 2012 egentlig burde jeg hverken ride eller gå ture med hverken hunden eller hesten da jeg i februar faldt og slog mit knæ ret voldsomt og det stort set ikke har forbedret sig smiley men kan ikke lade være smiley

burde nok også gå til lægen, men så får jeg nok bare afvide at jeg i må noget som helst smiley
    kender heller ikke nogen der ville kunne ride min hest for mig hvis jeg holdt pause pga. mit knæ eller ikke kunne ride så hun ville nok få fri smiley

• #9   27. apr 2012 Gør ligesom maria c.

• #10   27. apr 2012 Fik en uopdragen hest da jeg lige var gravid og fik barn. Men ja så der lidt ekstra at arbejde med, og har også en part nu til at hjælpe. Så det skal nok blive godt. Havde ikke nogle til at tage over, og ja der jo både fordele og ulemper ved det.

• #11   28. apr 2012 Jeg er så heldig at have en far og 3 gode ridepiger som hellere end gerne rider hesten når jeg ikke selv kan, hvad enten jeg er syg, kommet til skade eller andet. smiley

• #12   28. apr 2012 Du kunne leje lidt med den, longere den, gå ture med den, ovs smiley
    Fordi syntes også det er lidt synd at lade den stå, så man skal til at 'genoptræne' den igen, efter en lang pause. smiley

Kommentér på:
Hvad gør man når man er skadet?

Annonce