{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Bidt i benet, men go dag {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og kigge på hest idag! Stod pænt stille, og der var intet problem smiley Sk*de smuk hest, lige min type smiley
Ingen problemer ved opsadlingen eller noget som helst smiley
Da jeg så skal sætte mig op, er jeg lidt for tung i røven, og ifølge hesten for langsom, så HAPS får jeg et bid lige i venstre ben! . *Bande bande bande* Nå, men det gav mig da et skub op, og han var ellers meget sød ;P
Han var ikke vild, ville faktisk hellere stoppe op hele tiden, og var simpelthen ikke til at få frem igen -.-'
Han prøvede mig sku nok bare af, og jeg hyggede mig egentlig meget med det.. Når han stoppede op, og jeg sparkede lidt til ham, drejede han lige hovedet, somom "Jeg skal lige se hvad det er for en myg der prikker mig i siden, HOV sidder du der?" agtig..
Han havde et frækt blik i øjnene, og normalt er jeg ikke til de frække heste, men ham her gjorde det bare så forsigtigt, at jeg ikke ku lade være med at flække af grin.. Så skød han lidt skulder hist og her, gik over for at snakke med ejer og min mor, og gik i det hele taget bare sine egne veje hvis jeg ikke var vågen smiley
Men for satan, der var et eller andet ved hans sind, der bare sagde BANG.. Lige i hjertet! .. Og så var han bare så nem at sidde på.. Dejlige rolige bevægelser, og bare rigtig nem at ride smiley ..
Bagefter får jeg så afvide at han ikke har været redet i ½ år .! Og han lavede ingen "ballade" i form af buk stejl eller stikke af smiley smiley
Im in love smiley
Ska se ham igen, forhåbentlig på torsdag smiley smiley
Sorry det blev lidt langt, men sku lige af med lidt glæde smiley smiley Håber det fik jer til at smile lidt, på en ellers kedelig mandag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bidt i benet, men go dag
  • #1   23. apr 2012 åhh det er så skønt når sådan noget sker, håber den er lige sådan næste gang du ser den

• #2   23. apr 2012 Det håber jeg godt nok også. Har simpelthen prøvet så mange heste, og de fleste var noget lort, og dem der var perfekte havde skader -,-' Ham her er UDEN skader, og hvis han har det sind næste gang også, jamen så hedder det en prøveperiode på 1 måned smiley

• #3   23. apr 2012 ´det er altid skønbt med prøve tid:-) held og lykke med det

• #4   23. apr 2012 Mange tak smiley

• #5   24. apr 2012 http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=366384 Her er lige nogle billeder smiley

• #6   24. apr 2012 Smuk hest smiley men hvis du ikke har redet i 4 år, er det så ikke en lidt stor mundfuld at få hest sådan lige pludselig? Der kan altid opstå "problemer" når man får ny hest, og den pludselig laver noget man ikke lige regnede med. Det kan jeg huske fra mig selv engang, og det var ret hårdt i starten!
    Hvis jeg kunne ha' gjort noget andet når man ser tilbage ville jeg nok ha' startet med en part eller lign. Før ens egen smiley
    Men okay, hvis man er frisk på udfordring og sådan.. smiley

Men har nu tilgengæld også lært meget af det smiley held og lykke med det hele.

• #7   24. apr 2012 Dejligt når det sker på den måde smiley håber da at det er det samme også næste gang, og held og lykke med projektet smiley
    han ser da rigtig dejlig ud på billeder :-))

• #8   27. apr 2012 Nå, jeg var ude og kigge på ham igen igår...
    I kan jo næsten allerede høre hvordan det gik ... smiley

Han stoppede igen op hele tiden, og denne gang gad jeg simpelthen ikke ride i 2 min, STOP, 1 min, STOP osv osv. Så jeg sparkede altså til ham, og til sidst, da jeg havde siddet og sparket lidt til ham, gik han ikke frem, men OP .. Jeg fik først et kæmpe buk, og så et stort stejl.. Og det gjorde han så hvergang jeg ville have ham fremad..
    Og sådanne en hest gider jeg simpelthen ikke at have.. Æv bæv..
    (Viser sig så at ejeren har løjet, for "uanset hvor meget du sparker til ham, gør han intet" .. Nåår nej, men det er jo så også fordi hun ikke bliver ved med at sparke.. Hun sparker én gang, og så hvis han ikke går frem, så lader hun ham bare gøre hvad han vil) .

Puha en skuffelse..

• #9   27. apr 2012 Ja, det er godt lige at undersøge sagerne nærmere før man køber smiley
    Men det kommer jo an på om man er til udfordringer, så er det jo spændende smiley

Men ja.. træls træls. Håber du finder hesten lige for dig smiley

Kommentér på:
Bidt i benet, men go dag

Annonce