Bidt i benet, men go dag {{forumTopicSubject}}
Jeg var ude og kigge på hest idag! Stod pænt stille, og der var intet problem Sk*de smuk hest, lige min type
Ingen problemer ved opsadlingen eller noget som helst
Da jeg så skal sætte mig op, er jeg lidt for tung i røven, og ifølge hesten for langsom, så HAPS får jeg et bid lige i venstre ben! . *Bande bande bande* Nå, men det gav mig da et skub op, og han var ellers meget sød ;P
Han var ikke vild, ville faktisk hellere stoppe op hele tiden, og var simpelthen ikke til at få frem igen -.-'
Han prøvede mig sku nok bare af, og jeg hyggede mig egentlig meget med det.. Når han stoppede op, og jeg sparkede lidt til ham, drejede han lige hovedet, somom "Jeg skal lige se hvad det er for en myg der prikker mig i siden, HOV sidder du der?" agtig..
Han havde et frækt blik i øjnene, og normalt er jeg ikke til de frække heste, men ham her gjorde det bare så forsigtigt, at jeg ikke ku lade være med at flække af grin.. Så skød han lidt skulder hist og her, gik over for at snakke med ejer og min mor, og gik i det hele taget bare sine egne veje hvis jeg ikke var vågen
Men for satan, der var et eller andet ved hans sind, der bare sagde BANG.. Lige i hjertet! .. Og så var han bare så nem at sidde på.. Dejlige rolige bevægelser, og bare rigtig nem at ride ..
Bagefter får jeg så afvide at han ikke har været redet i ½ år .! Og han lavede ingen "ballade" i form af buk stejl eller stikke af
Im in love
Ska se ham igen, forhåbentlig på torsdag
Sorry det blev lidt langt, men sku lige af med lidt glæde Håber det fik jer til at smile lidt, på en ellers kedelig mandag
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 26 Heste: 12 Emner: 439 Svar: 3.243
aug 2011
Følger: 23 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 112 Svar: 584
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 26 Heste: 12 Emner: 439 Svar: 3.243
aug 2011
aug 2011
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
Hvis jeg kunne ha' gjort noget andet når man ser tilbage ville jeg nok ha' startet med en part eller lign. Før ens egen
Men okay, hvis man er frisk på udfordring og sådan..
Men har nu tilgengæld også lært meget af det held og lykke med det hele.
nov 2011
Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 11 Emner: 87 Svar: 761
han ser da rigtig dejlig ud på billeder :-))
aug 2011
I kan jo næsten allerede høre hvordan det gik ...
Han stoppede igen op hele tiden, og denne gang gad jeg simpelthen ikke ride i 2 min, STOP, 1 min, STOP osv osv. Så jeg sparkede altså til ham, og til sidst, da jeg havde siddet og sparket lidt til ham, gik han ikke frem, men OP .. Jeg fik først et kæmpe buk, og så et stort stejl.. Og det gjorde han så hvergang jeg ville have ham fremad..
Og sådanne en hest gider jeg simpelthen ikke at have.. Æv bæv..
(Viser sig så at ejeren har løjet, for "uanset hvor meget du sparker til ham, gør han intet" .. Nåår nej, men det er jo så også fordi hun ikke bliver ved med at sparke.. Hun sparker én gang, og så hvis han ikke går frem, så lader hun ham bare gøre hvad han vil) .
Puha en skuffelse..
nov 2010
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 195 Svar: 2.553
Men det kommer jo an på om man er til udfordringer, så er det jo spændende
Men ja.. træls træls. Håber du finder hesten lige for dig
Bidt i benet, men go dag