{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Stakkels, stakkels sælgere! {{forumTopicSubject}}

Åh - ja!

Jeg følger altid lidt med i markedet, og har gjort det i efterhånden mange år. Pt. står jeg selv og skal have fundet nyt hjem til en dejlig shirehoppe - og jesus, hvor skal man stå model til meget.

Alene her til aften har jeg læst en del annoncer igennem, og hvor er folk dog urimelige!

Børn der skriver mange beskeder i stortset enhver annonce, for bagefter at sige "Jeg snakker lige med min mor" og længere nede "Jeg må desværre ikke få hest lige nu".

Nogle der skambyder stortset i alle annoncer, og som alligevel aldrig ender med at købe selvom en sælger siger ja.

Folk der spørger efter hvornår den seneste handelsundersøgelser er lavet på ungdyr, som prismæssigt ligger på 5-7.000,-.

Købere (brugere) der spørger sælger hvor langt der er op til køber - tjek dog selv krak!

Folk der spørger om sælger ikke kan hjælpe dem med at finde et opstaldningssted, selvom de bor i den anden ende i landet..

Osv osv.

Kære sælgere - jeg følger med jer! I er ikke alene! smiley

Til tider er det helt komisk at læse jeres annoncer igennem, men jeg ved også det er til stor frustration..

Kære brugere af HG (købere kan jeg ikke kalde alle dem, der henvender sig) - lad nu vær' med at spilde folks tid. Beslutningen om at sælge er svær nok i sig selv!

God søndag (i god tone smiley til alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels, stakkels sælgere!
Kommentér på:
Stakkels, stakkels sælgere!

Annonce