455 visninger
|
Oprettet:
STOLT ! :D {{forumTopicSubject}}
ja er simpelthen så stolt af min lille Ian (;
når man tænker på at jeg købte ham for kun 1 år og 4 månedern siden ! Alt det vi har nået ;')
dengang var han en meget hingstet ung 2 års. (se billede nr 18) og nu er han bare den dejligste roligste unghest man kan tænke sig ! Man kan virkelig gøre ALT ved ham! ;D børn helt ned til 7 år har redet rundt på ham i både trav og galop, og han finder sig bare i det ! <3333
Jeg elsker bare den hest så sindsygt meget ! Vil aldrig nogensinde af med ham! Han er MIN superstar (;
har i det også sårn med jeres hest ? (;
sep 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 480
Jeg ved det faktisk ikke helt, Pikao kunne jo det hele dengang jeg fik ham. Og der har været prioder, hvor jeg ikk har kunne ride ham. fx. i vinters( her er ingen ridehal i vaarst, endnu :D) var det koldt og glat, så havde han kolik, haft ondt i ryggen, været halt, og nu har han lige haft ondt i ryggen igen.. Men jeg blev stolt af vores resultat til det udv. klubstævne i SKO Holder meget af ham og han er jo min øjesten.. og han stoler meget mere på mig nu, end da jeg fik ham
Forresten Katt, Jeg har nogle billeder af dig og Ian fra Lc2 til det udv. Klubstævne i SKO.. Jeg laver en cd her snart til webmaster på SKO's hjemmeside, så de kommer nok snart derind
sep 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 480
apr 2004
Følger: 95 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 122 Svar: 344
Jeg har godt nok altid ønsket mig en friser :o(
jul 2005
Følger: 76 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.475
Sophie, Stald Day . - ja så jo din skønne hest til stævnet på sko (; ej hvor sejt ;D vil gå derind og se en dag om de kommer (; tak ;D
Helle S. - Ja det er han også (; Man kan mæske på ham at han stoler meget på en ;D heeh min ridelærer har sagt at han elsker mig for højt ! fordi at hun en dag skulle prøve ham men han ville bare ikke væk fra mig ;')
Hvem ved, måske får du en dag ?
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
- har det skam på samme måde , med mit føl . 2 måneder er han nu . Og han er overhovedet ikke afhænig af hans mor eller omvendt.. Han kan fint stå bundet , gå tur med ham . Han er utrolig styr bar . Han går lige op i traileren , uden hans mor ved sig . Han gør stortset alting selv. Og han er det mest roligste føl , jeg nogensinde har set indtilvidere . Er det ikke flot af et føl på to måneder , der kan alt det uden sin mor . xD . det sys jeg i hvert fald , hihi (:
sep 2006
Følger: 201 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 261 Svar: 1.511
STOLT ! :D