Hjælp min hoppe er forkølet osv.. {{forumTopicSubject}}
Som overskriften lyder, så står min dejlige hoppe desværre og hoster, næsen løber lidt og hendes øjne løber i vand.. Det har nu stået på i en månedstid efterhånden ca. Jeg har haft kontakt til dyrlægen, som mente at det nok skulle gå væk af sig selv, men nu er jeg efterhånden ved at være lidt utålmodig (staves)
Det er dog blevet betydeligt bedre synes jeg selv, det er ikke sådan at hendes næse løber som så mere som den gjorde i starten, men der sidder stadig snot i hendes næsebor.. Og det med at hendes øjne løber, er kommet her inden for de sidste par dage.. Og tænker at de løber i forbindelse med hendes forkølse??
Jeg har noget mash jeg kan fodre hende med, men tænker om i her inde har andre forslag til hvad jeg evt. kan hjælpe hende lidt på vej med til at komme oven på igen??
Hilsen Line
apr 2009
Følger: 46 Følgere: 40 Heste: 7 Emner: 73 Svar: 625
ja du kan købe det i en helse butik og i brugsen.
helse butik eller aldi.
urtete natur (med syv urter rooibos, citrongræs, fennikel, kamillie, krusemynte, pebermynte, brombærblade )
brugsen
pickwick blackcurrant ( solbær )
kamillie te
honning
du varmer noget vand ca 1,5 liter vand, og kommer et natur te brev og to kamilie te breve og et pickwick te brev i og lad det trække til det har fået masser af farve, til vandet ikke er varmt længere.
det kan du så hælde på rødkåls glas.
så tager du ca to dl færdig lavet te og en dl varmt vand og blander sammen, også kommer du ca to spiseskeer honning og fire spiseskeer sukker og røre det sammen og hælder det ud over foderet hver gang.
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
jun 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 5 Emner: 47 Svar: 272
Team Damgård Stine: Der er ingen feber og det har der ikke været på noget tidspunkt.. Men har nu overvejet at ringe alligevel, da jeg også har mistænkt at der kunne være noget allergi
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
aug 2009
Følger: 86 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 67 Svar: 192
Hjælp min hoppe er forkølet osv..