{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hjælp min hoppe er forkølet osv.. {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder, så står min dejlige hoppe desværre og hoster, næsen løber lidt og hendes øjne løber i vand.. Det har nu stået på i en månedstid efterhånden ca. Jeg har haft kontakt til dyrlægen, som mente at det nok skulle gå væk af sig selv, men nu er jeg efterhånden ved at være lidt utålmodig (staves) smiley

Det er dog blevet betydeligt bedre synes jeg selv, det er ikke sådan at hendes næse løber som så mere som den gjorde i starten, men der sidder stadig snot i hendes næsebor.. Og det med at hendes øjne løber, er kommet her inden for de sidste par dage.. Og tænker at de løber i forbindelse med hendes forkølse??

Jeg har noget mash jeg kan fodre hende med, men tænker om i her inde har andre forslag til hvad jeg evt. kan hjælpe hende lidt på vej med til at komme oven på igen??

Hilsen Line smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min hoppe er forkølet osv..
  • #1   10. apr 2012 min hoppe var også forkølet og snottede meget, men efter hun fik en urte te i maden hver gang lunken er hun blivet rask igen, så prøv dette kan ikke love jer det er vidunder midle, men det har hjulpet min hoppe på under en mdr.

ja du kan købe det i en helse butik og i brugsen.

helse butik eller aldi.

urtete natur (med syv urter rooibos, citrongræs, fennikel, kamillie, krusemynte, pebermynte, brombærblade )

brugsen

pickwick blackcurrant ( solbær )
    kamillie te
    honning

du varmer noget vand ca 1,5 liter vand, og kommer et natur te brev og to kamilie te breve og et pickwick te brev i og lad det trække til det har fået masser af farve, til vandet ikke er varmt længere.
    det kan du så hælde på rødkåls glas.
    så tager du ca to dl færdig lavet te og en dl varmt vand og blander sammen, også kommer du ca to spiseskeer honning og fire spiseskeer sukker og røre det sammen og hælder det ud over foderet hver gang.

• #2   10. apr 2012 Har du tjekket om hun har feber?? Ville nok ringe til dyrlægen igen for en sikkerhedsskyld.. Det er muligt det kan sidde i luftvejene, eller det kan være noget allergi..

• #3   10. apr 2012 Tak for jeres svar..

Team Damgård Stine: Der er ingen feber og det har der ikke været på noget tidspunkt.. Men har nu overvejet at ringe alligevel, da jeg også har mistænkt at der kunne være noget allergi smiley

• #4   10. apr 2012 Der behøver heller ikke være feber hvis det er noget allergi, men det er altid en god ide´at tjekke for feber, hvis ikke man har gjort det. Men få hende hellere undersøgt, så er du hvertfald sikker.. smiley

• #5   10. apr 2012 Hvidløg, og kamillete som er blandet med havre, eller korn virkede rigtig godt på min da hun var forkølet. smiley

Kommentér på:
Hjælp min hoppe er forkølet osv..

Annonce