Hurtigt tjente penge - hvordan?? (drømmehest) {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
Har nu de sidste 6mdr savlet over den samme hest som er til salg - sagen er jo desværre at jeg godt kan have råd til at have hesten - men ikke hvis jeg samtidig skal betale af på lån - eller jo måske men så kan jeg ikke lægge penge til side til uforudsete regninger... Og det VIL jeg kunne efter at have mærket hvor meget forskel det ville have gjort!..
Men hesten er jo ikke til salg for evigt - den koster 30-50.000 og regner med at det er tættest på 50.000 da det er fra et stutteri som er rimelig anerkendt...
Hvis nu jeg kunne tilbyde en stor slået konkurrence rytter så ville de måske synes det var mere attraktivt at sælge billigere - men som udpræget hippie/hobby rytter er det nok ikke sagen?...
Jeg kan jo se at de har 15 heste til salg og dermed kunne man tænke at de gerne bare ville af med nogle af dem - men da det er et større sted har de jo nok pladsen...
Hvordan tjener man hurtigt mange penge - når man ikke har held i spil?
Jeg har en sommerferie uden planer og vil gerne tjene nogle penge... Jeg starter (forhåbentlig) på studie til september....
Og regner self ikke med at kunne spare så meget op men alt er en start....
Hvad har i af fif?
jan 2005
Følger: 86 Følgere: 83 Heste: 8 Emner: 272 Svar: 1.725
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 888
Kender flere der er ansat som faste vikarer, både hos bueroer og på skoler - godt nok ved de aldrig om de skal på arbejde når de står op, men timelønnen er helt suveræne. Du kan feks. være heldig at skulle vikariere for en på barsel, det kommer i hvert falde til at give godt..
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.374
Fin dig et job og knokl røven ud af bukserne med alt du kan få lån får , og smut til forældre eller bank og be om at blive betragtet til et lån .50.000 kr er mange mange penge når man er studerende , så med mindre at de gamle kan låne dig, og du kan betale af når uddannelse er færdig, så tror jeg ikk su har vildt mange solide muligheder
Held og lykke
maj 2004
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 21
Mht vikar bureauer osv så har de ikke meget arbejde om sommeren (har før prøvet...) men må som jeg havde tænkt høre ad i de børnehaver her omkring...
Hader bare ikke at vide om man skal arbejde eller ej!
Det er bare den eneste hest hvor jeg har tænkt at jeg bare SKAL have den - siden Bassen....
maj 2004
jun 2007
Følger: 88 Følgere: 93 Heste: 4 Emner: 88 Svar: 605
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 21
Sanne K: vil helst ikke dele den med hele Hg - sæt den bliver solgt
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
For det ku jeg oss godt tænke mig at vide;o)
Hurtigt tjente penge - hvordan?? (drømmehest)