{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salgsvideo..
  • #1   3. apr 2012 Oplysningerne om hesten er vel i annoncen? Jeg ville kigge efter hvordan han reagere generelt (trafik, dressur osv.) Foldmæssigt med andre heste og hans gangarter. Men det er nok forskelligt hvad man kigger efter.
    mvh merete

• #2   3. apr 2012 Okay..

tror jeg vil sætte mig ned og lave en ny video så smiley

• #3   3. apr 2012 Jeg har fået ham målt til 149,5 nu, og det er et stykke tid siden han har haft smed, så hvis jeg smider et par sko på ham, vil han faktisk med 99,9% chance gå som pony smiley

Dog tror jeg der er folk der vil blive lidt mobset over at måle så stor en "pony"..

• #4   3. apr 2012 Ja, men alle kneb gælder vel.. Har selv set nogle MEGET store ponyer til forskellige stævner smiley

• #5   3. apr 2012 Af tekst bør der stå
    Navn
    Alder
    Race (evt far. morfar, mormors far)
    Højde
    Uddannelsesniveau.

Af video skal der som minimun være trav på 1 langside på hver volte, en langside på den ene volte i skridt og galop på en langside på begge volter.
    Derudover kan man så tilfølge schenkelvigninger, øgninger og hvad hesten ellers har lært, men det er bedre med en kort video der viser hesten i de 3 gangarter, og evt. øgning i trav og galop og så ikke mere.

Men gider ikke se salgsvideoer der er flere minutter lange.. Hvis hestens niveau er sat til LA, så ved køber jo også den kan lave sidebevægelser og så kan de se det på en anden video hvis de spørger til det, eller kommer ud og prøver hesten..

• #6   3. apr 2012 Og så husk man ikke må reklamere i en annonce herinde på hg.. smiley

Kommentér på:
Salgsvideo..

Annonce