Hvad har i lavet idag ? {{forumTopicSubject}}
Fik fri fra skole klokken 13.10 og var hjemme med bussen kl. 13.45, hvor jeg lige tog hjem for at slappe lidt af, få noget og spise og få skiftet til ridetøj.
Kl. 15.30 tog jeg ned til Filippa, hentede hende på folden og så fik hun ellers den helt store strigletur tror jeg brugte ½ time bare på at strigle .
Så tog jeg ud og ride på hende. Brugte laaaaang tid på at løsgøre hende, da det er det min underviser mener jeg skal bruge tid på. Det med at få hende på bagparten venter vi med, til jeg har en sadel der passer. Hun kan jo alligevel ikke arbejde ordentlig og rigtig gennem ryggen, når sadlen trykker.
Nå, men jeg fik hende løsnet rigtig godt op i alle gangarter Og så begyndte jeg at arbejde på at få hende lidt op, hvilket ikke er det helt store problem. Det er noget nemmere end at f hende til at søge ordentlig ned ad
Hun var <i>så</i> mega sød - ved ikke hvad de har givet hende i foderet den anden dag, men sød det var hun i hvertfald. Der var kun en enkelt kikser i galoppen, hvor jeg ikke fik hendes skulder helt på plads, og det egentlig kun var en ½ kommando fra min side. Så det var ikke rigtig hendes skyld.
Så skridtede jeg hende godt af, og hun blev vasket og fik en rigtig god strigletur igen og en gang hot'n Cool i ryggen, og derefter hendes yndlings.. Noget at spise ;D
Og så skulle jeg have været henne og ride på Emil, men ejerne var ikke hjemme, så det blev kun til et hyggeligt besøg på folden
Nu sidder jeg så her og slapper lidt af inden jeg vil op og sove. Skal op kl. 5-6 i morgen, da jeg skal til stævne. Og har ikke fået pudset udstyr, eller flettet hesten endnu. Heldigvis skal jeg først starte over middag
Hvordan har jeres dag gået ?
maj 2006
Følger: 181 Følgere: 199 Heste: 5 Emner: 94 Svar: 559
hehe, min blir nok lige lidt kortere... har arbejdet fra kl 7 i morges, nede i en hestehandler i skibby, hvor jeg har hjulpet til i stalden, og redet en masse firskellige heste, og så hjem til min egen hest, og springe... så fik jeg endelig min nye springsadel hjem, men det var den forkerte farve, så nu må jeg vente endnui en uge til den rigtige kommer ,P og så nu slapper jeg bar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt af, hehe
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
jul 2006
Følger: 176 Følgere: 186 Heste: 10 Emner: 74 Svar: 1.690
Jeg fandt mine ting frem som jeg skulle have med op på rideskolen, for skulle op og gøre en hest klar til stævne i morgen.
Så tog jeg Jaike ind og striglede hende lidt, og min lillebror på 8, fik lov at komme op og sidde lidt på hende mens jeg ryddede lidt op.
Så hoppede han ned igen ( han synes at der var en smule langt ned! ), vi satte hende på folden og jeg mugede ud i hendes boks.
Så tog jeg op på rideskolen og gjorden Chopin klar til stævnet i morgen, han blev bare super fin, og jeg er vildt nervøs ! :s
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 442
men så var jeg ude og købe et nyt dressur underlag(hvidt) og hvide bandager + stübben sadel, det klær min pony helt vildt! øvede dressur på både Salli som er tilsalg og Coco(: Salli gik vildt godt! fik øvet hende i nogle gode øvelser fx: at starte i galop lige efter hun havde stået stille, få hende til at bukke med hovedet, trav efter hun står osv. Hun er så lærenem(:
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 442
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.244
Så tog jeg hjem og slappede lidt af.
Ca. kl. 2 cyklede jeg ud til Teddy og var der ca. 14-30.
Så ventede jeg på min veninde kom og hentede hendes ting, for hun skulle lfytte :'(.
Men så fik jeg hedes skab og fik ryddet op i alle mine ting.
Så ville jeg gå ud på folden og sige farvel til Teddy.
- Men...... Han var i rigtig nusse humør så jeg tog ham ind og striglede med alle hans strigler og vaskede muk og sur stråle.
Så cyklede hjem.
- Noglede der har et god råd til hvordan jeg kan behalnde muk væk, hurtigs muligt?
apr 2006
Følger: 74 Følgere: 71 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 195
Ja , du skal holde det rent og tørt .. Hvis du nuller lidt i det hver dag , også smørre zinksalve på .. [Det kan købes på en apotek] (:
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 153 Svar: 2.838
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 153 Svar: 2.838
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
Hvad har i lavet idag ?