651 visninger
|
Oprettet:
Team BSR - Christina & Future
27. maj 2009 Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 97
27. maj 2009 Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 97
Ryttermærke prøver {{forumTopicSubject}}
Hejsa gæve HG'er,
Jeg mister snart tålmodigheden med DRF. Jeg står akut og mangler ridemærke prøverne samt klar parat start. De kan ikke fortælle mig hvor og hvornår disse afholdes for det registrerer de ikke, mærkeligt nok.
De har dog udstyret mig med en liste over ridemærke dommere som jeg selv kan forsøge t kontakte. Jeg har kontaktet samtlige dommere på listen og har ikke fået svar fra en eneste..
Mit spørgsmål er så; er der nogen af jer der ved om der er en rideklub der snarligt afholder prøverne for ridemærke 3 og 4, samt klar-parat-start. Jeg regner med selv studie..
På forhånd mange tak for hjælpen
Christina
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 56 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 146
og du skal være velkommen til at aflægge prøve i 3+4 hos mig i Broagerlands Rideklub den 28. 4 mellem 13-16 som selvstuderende
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 322
Sallingsund Hesteklub tilbyder igen ryttermærkeundervisning!
Pris (inkl. matrialer):
For medlemmer 400kr. pr. mærke
For ikke medlemmer 500kr. pr. mærke
Sted:
Undervisningen vil foregå hos Sallingsund Hesteklub ( Nautrupvej 19, 7870 Roslev)
Selve prøven bliver også afholdt her.
Dato:
Undervisningen starter d. 14 marts 2012
Prøven vil være d. 5maj 2012, og dette er både for ryttermærke 1-2-3-4.
Tilmelding:
Man møder op d. 14 marts kl. 18.45 i rytterstuen hos Sallingsund Hesteklub til bindende tilmelding.
Selvstudie:
Er for dem som selv vil læse op på tingene og bare gå til prøven. Prisen for dette er 300kr. pr. mærke (medlemmer) og 400 kr. pr. mærke (ikke-medlemmer). Prisen er eksklusiv elevhæfte. For at tilmelde sig til dette sendes en email til sol.for.oven@hotmail.com
Venlig hilsen Sallingsund Hesteklub
www.sallingsundhesteklub.dk
Ryttermærke prøver