{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Min hest er blevet underlig {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. Jeg har et problem, som jeg gerne vil høre om I har oplevet det, eller ved hvad man kan gøre..

Jeg har en skøn skøn unghest (Doolittle), som jeg er igang med at tilride. Han har været hos hestehviskeren Shane, og lige siden har han været god, og lyttede til mig, så jeg kunne ride ham (i longe dog).
I søndags ( for en uge siden) skulle jeg så ride ham, men han ville slet ikke høre efter. Han fik så raspet tænder (og det var hvert fald på tide, fordi han havde meget ondt!) Når jeg longere ham i bare grime, er han helt normal, men i trense er han underlig. og det har han været før og efter tandrasperingen!
Han har aldrig været sådan før.. Han har altid hørt hvad jeg sagde, og var god til at blive longeret, men nu er han bare mærkelig, og jeg kan ikke longere ham, og det kan min veninde heller ikke( som er ekstremt dygtig til heste!)
Hende der ejer stedet, hvor jeg har ham opstaldet, som også er min underviser, siger at jeg skal gå nogle ture med ham, og træne HMS, men HMS er han vildt dygtig til.. Ingen problemer der..

Har I oplevet noget lignende, eller har I nogle gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest er blevet underlig
Kommentér på:
Min hest er blevet underlig

Annonce