{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Været ude og se på hest :) {{forumTopicSubject}}

Ja det har jeg sørme! :o)

Er så positivt overrasket..
En dejlig 4 års frieser vallak, er redet ca. 15 gange, men er bare SÅ cool og fantastisk. Han er stadig lidt usikker på sig selv i overgangene fra skridt til trav, da han ikke har balancen osv endnu. Men han er så dygtig. Han lyttede meget til sig selv og til mig, og tager det hele i hans eget tempo (på den gode måde).
Skal ud og se ham igen snarest, hvor vi skal ride i naturen. Det bliver så spændende. Krydser alt jeg har for at han bliver min :o)

Det er 3 år siden jeg sidst havde hest, har haft pause pga alvorlig sygdom. Så det er super fedt med en ung rolig og fornuftig hest, jeg kan "vokse" sammen med :o)
Jeg har dog 15 års erfaring.

Ja, skulle bare lige ud med det!

Håber i også har haft en dejlig dag!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Været ude og se på hest :)
  • #1   22. mar 2012 Fedt! Friesere er bare såååå dejlige! smiley

• #3   22. mar 2012 Tak hvor er i søde :o) Så spændende..

• #4   22. mar 2012 Tillykke med det. det er en rigtig dejlig følelse.

Jeg har en på prøve i øjeblikket, jeg har i dag været ud og prøve at ride ham, og det gik faktisk rigtig godt, han skulle dog lige teste mig, og vi blev i longen, da vi måtte ride på åben mark. Den ridebane vi låner var optaget.

Men han er kold i hovedet. Så det var dejligt, han er kun ryttervant, og så tilkørt, og kørt meget, Så han var styrbar, men en stor drillepind, og mangler opdragelse og skal rides op fra bunden.

Han er fjordhest på 5 år, så jeg er også rigtig glad for en ung hest med godt sind.

Jeg har lidt nogle nederlag med hest, og søger en hest hvor jeg er tryg, og det tror jeg faktisk jeg bliver på ham når vi lærer hinanden at kende, og han får noget opdragelse.

• #5   22. mar 2012 Louise Ø - Har også lidt nogen nederlag, har bl.a. været med i 2 rideulykker, så har nogen ar på sindet :o) Så kan sagtens føle dig. Har faktisk primært redet islænder de sidste år, på hyggeplan, fordi jeg ikke har turdet at sætte mig op på en stor hest :o/ Men nu går det i den anden retning :o)

• #6   22. mar 2012 Ville også gerne eje en frieser :-).
    Har allerede planer om, at købe et føl, når mine heste kommer hjem, og stå i vores egen stald.
    Vil have et hoppeføl, med røde papir! smiley

• #7   22. mar 2012 OG! håber det er hesten for dig, det lyder sådan smiley
    held og lykke.

• #8   22. mar 2012 mariA - Tak :o) Det er ikke min første frieser

• #9   22. mar 2012 Men det er da dejligt alligevel! smiley

• #10   22. mar 2012 Jeg har lige solgt den sidste store, jeg kunne ikke tage mig sammen til at ride ham, kunne ikke nyde at strigle. Hesten var der som sådan ikke noget galt med. Men jeg blev trådt på af en ret stor hest, og kan slet ikke med de lange ben mere.

Med fjorden nyder jeg virkelig at strigle, og hygge, og nu i dag fik jeg også følelse af at vi kan passe sammen ridemæssigt, og at jeg ikke var et nervevrag.

Så jeg er rigtig godt tilfreds.

• #11   22. mar 2012 mariA - Helt sikkert :o)

Louise - Det er jeg glad for smiley

• #13   22. mar 2012 Isabella - Det lyder godt nok skønt :o) Det er virkelig med at finde den rigtige makker. Har også været ude og se på mange :o)

• #15   23. mar 2012 Miau. frieser heste er bare super dejlige:) har selv en dejlig dreng på 6 år. Så håber du holder ved.

• #16   23. mar 2012 Gitte - det er jeg næsten sikker på jeg gør smiley
    Hvor tit har du reddet ham i tilridningsperioden?

• #17   23. mar 2012 Han var ryttervant da jeg købte ham. Jeg red ham 4til 5 gange med undervisning og ture.

• #18   23. mar 2012 Gitte - Okay.. Ham her er også ryttervant smiley sælger sagde nemlig bare at det er bedst at ride hver anden dag.

Mai-britt - nej hvor dejligt smiley krydser også alt hvad jeg har for at det går lige så godt næste gang

• #19   23. mar 2012 Jeg er også selv glad, det er rart igen at føle at man har lyst til at arbejde med hesten. Og nu er han heller ikke helt lille, selvom han er fjord. Målte ham igår til 150 cm. Så han er rimelig stor for racen.

Kommentér på:
Været ude og se på hest :)

Annonce