{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

HA info, ang. brug af forummet.. (Igen) {{forumTopicSubject}}

Jeps, vi nupper lige den her tråd igen.. Det er vist nødt til at blive hver dag, og flere gange om dagen, for enten læser folk ikke tråden, og derefter reglerne, eller også er det for indviklet for nogle..

Nå, men det lykkes nok engang.. (Håber jeg da, *GG*)

smiley

Her er lige lidt læsning igen, da der stadig er alt, alt for mange der tydeligvis IKKE har set denne tråd tidligere. smiley

Nu er det altså ved at køre helt af sporet med folks tråde igen, igen, igen, igen, og derfor er der en del der nok vil undre sig over hvor deres tråde er blevet af. :S
Disse tråde, som nu er væk, har ikke været lavet i overensstemmelse med reglerne for postering i Forummet, og er derfor enten slettet eller ændret, eller flyttet til en anden kategori..

Særlig slemt var det med ting som:

SIGENDE OVERSKRIFTER. smiley Heeej, HJÆLP!, SE HER, KIG!, og lign, duer bare ikke, da de jo ikke fortæller en dyt om, hvad man kan finde i tråden..

GENPOSTERINGER. Af emner, der har været oppe for ganske nyligt er også et ret stort "problem".. Ingen behøver jo 5 "Hvad er min hest værd, HVIS den skulle sælges"-indlæg lige i r**** af hinanden. smiley

MEN, der er hjælp at hente, så man undgår at ens indlæg forsvinder. smiley

Ganske enkelt.. LÆS og følg reglerne, som står under "retningslinjer" helt øverst til højre på siden, og problemerne er løst. smiley

På den måde undgår man at ens tråde forsvinder eller bliver rettet, og så er alle glade. smiley :D smiley

Hav en rigtig god dag.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HA info, ang. brug af forummet.. (Igen)
  • #1   13. sep 2006 Skriver lige dette igen smiley :

Hmm hvorfor gør I ikke det at hver gang i laver lidt om reglerne eller når der kommer en ny bruger at sende en meddelse med det i ? På den måde ville alle jo få det med..

• #2   13. sep 2006 man kan os bare læse retningslinjerne istedet for at springe dem over ;o)

• #3   13. sep 2006 Ja det er rigtig men tror ikke der er særlig mange der gider, man gider mere at læse det når det er en besked.. Man hopper jo ikke bare lige over modtagne beskeder smiley

• #4   13. sep 2006 Katrine> Du har ganske ret.. En besked til nye brugere ville da være fikst, men nu er det ligesom brugernes helt eget ansvar at kende reglerne for det site, de nu engang vælger at oprette sig på. smiley Og med det antal brugere der opretter sig hver eneste dag, ville det blive en enorm omgang af udgående informationer ustandseligt. Men delen med at læse retningslinierne i stedet for bare at springe dem over kan jeg kun tilslutte mig, da det jo altid er os Hjælpe-admins der får på puklen, når folk bliver sure over at deres retningslinie-stridige indlæg og oprettelser forsvinder. (feks. brug af ulovlige billeder, hvor langt de færreste fatter, at man rent faktisk gør dem en tjeneste ved at slette de billeder for dem, da de ellers får en bøde og en regning).. Ligeldes alle de tråde om "uberettiget sletning og frysning".. KENDTE folk reglerne OG fulgte dem, ville der intet ske, og selvom vi ofte bliver opfordret til at forklare enkeltsager i Forummet, som svar til "utilfredse brugere" må vi sige nej til dette, da det også er imod retningslinierne at forklare alle HVAD en bestemt person har gjort FOR at blive frosset eller slettet.. Det sidste her er faktisk ret irriterende, da vi jo så bare må side med alle beviserne bag en frysning eller sletning, UDEN at kunne fortælle andre HVAD der er sket, og så andre brugere jo kun får "historien" fra "den sure brugers" side, og dermed er HA´erne jo IGEN nogle værre partiske r**huller, der er magtsyge.. MEN hvis folk nu bare gad at LÆSE, FORSTÅ og FØLGE reglerne, ville meget være løst. smiley Så, til nye, samt dem, der endnu ikke har fundet de 5 minutter til at læse reglerne igennem.. GØR det, tak. smiley

Mvh. Michael

• #5   13. sep 2006 He he ja, du har jo ret Michael smiley (Tænk hvis du ikke havde;)

• #6   13. sep 2006 Michael B
    du har fuldstændog ret.... smiley

Kommentér på:
HA info, ang. brug af forummet.. (Igen)

Annonce