{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste tøj..
  • #1   5. mar 2012 Ja og min mor flipper helt ud over spåner i vasketøjet:-D
    jeg har alt mit tøj på mit mit værelse og mine sko udenfor:-) jakker hænger inde i skabene:-)

• #2   5. mar 2012 Hvis mine sko har været rigtigt ulækre efter udmugning, har de nogengange stået ude.. og enkelte gange har min kæreste brokket sig, hvis jeg har haft heste bukser på i sofaen.. Men ellers er der ikke rigtigt noget.. Ved mig har det sin egen skuffe smiley

• #3   5. mar 2012 nu bor jeg alene, men mine sko står på badet (de bliver skyllet når jeg kommer hjem) og mit tøj hænger i en habit pose smiley

• #4   5. mar 2012 Mit alm. ridetøj har jeg i en skuffe på mit værelse.
    Jakken og støvlerne står i entreen sammen med de andre sko og jakker.. Det lugter slet ikke men vi har også en stor entre og hesten er i løsdrift så jeg bliver ikke udsat for den der ammoniaklugt som der er i mange større stalde.

• #5   5. mar 2012 Jeg kan faktisk ikke tåle heste:/ men kan ikke holde mig fra de skønne dyr
    : ) Derfor er mit hestetøj ned i vores nye kælder! : )

• #6   5. mar 2012 min familie brokker sig ikke :O) sko + overtøj står i entreen og ridebukser ligger i gangen ud til badeværelset ^^

• #7   5. mar 2012 Har en skuffe til ridetøjet, men ellers er der ingen forskel på det og mit almindelige tøj/sko.

Der er heller ingen der brokker sig her. Min kæreste har gjort det enkelte gange. Men der er jeg kun lige kommet hjem derfra, eller hvis jeg sidder i sofaen.

• #8   5. mar 2012 Ejj... hvor snyd at jer der ikke har nogle som brokker sig..

Altså synes da også selv mine sko lugter, men det er så irriterende at have det stående i stalden og så skal have andre sko på derover. Tror det er fordi jeg muger ud, at mine sko kommer til at lugte..

Vi har desværre ingen kælder eller noget.. Vores bryggers skal man ud i for at komme på toilettet, så heller ikke nogen mulighed der smiley

• #9   5. mar 2012 Mit tøj ligger også på mit værelse smiley
    Skoene står i fyrrummet og jakken hænger i et skab sammen med de andres staldjakker smiley
    Det eneste brok der kan komme, er hvis vi slæber halm ind i gangen, eller hvis vi sætter os i sofaen med ridetøj på - fair nok smiley

• #10   5. mar 2012 Muger også med mine sko på. Så det er ikke det der er problemet. Sarte næser måske? smiley

• #11   5. mar 2012 Min sadel og hovdetøj og diverse tøj sko er inde for også.

• #12   5. mar 2012 Mine sko står altid ude. Kunne ikke selv drømme om at tage dem på ind, for ja det lugter og så er vores entre altså alt for ''pæn og ordenlig'' til at jeg vil sætte mine ridesko derinde. Ridejakkerne hænger for sig selv eller er i skuret, og ridebukserne er i mit skab så længe de er rene. Jakkerne kommer ikke længere ind en vores entre hvor skabet står. Det er kun ridebukserne jeg tager på helt ind, medmindre de er mudret eller fyldt med strøelse.

Jeg synes ikke det er at være sart, når man ikke har ridetøj indendørs. Jeg synes det er ganske almindelig god hygiejne.

Kommentér på:
Heste tøj..

Annonce