566 visninger
|
Oprettet:
hjælp til salgs annonce ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg skal have lavet en salgs annonce Og så tænkte jeg; hvad i som købere gerne se i en salgs annonce?
Det er en hest der skal sælges!
På forhånd
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 782
jun 2007
Følger: 73 Følgere: 199 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 373
Hvordan den er under rytter evt? Niveau osv.
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.688
^De skal selvfølgelig være af nyere dato, så man kan se hvad hesten kan nu.
-En nem og overskuelig salgstekst, så man ikke skal læse en hel roman. Skriv nogle hurtige stikord, som fanger folks interesse, så kan de altid få romanen senere.
-En ærlig sælger er en god sælger, men lad være med at fremstille hesten som kropumulig. Hvis hesten har handelsfejl, så skriv det i annoncen.
-Hvis hesten har startet stævner, så skriv dette. Vælg dig nogle stævner, hvor din hest har gået godt, og skriv det ind. Jeg synes max. 3-5 stævner. Alle de andre stævner kan stå i profilen, og der kan folk gå ind og læse resten.
-Hvordan hesten er i dagligdagen. Både på fold, staldgang, boks, under rytter osv.
Alt i alt, synes jeg egentlig bare en annonce skal være hurtig, nem og overskuelig. Et par knald gode billeder, som har fanget hesten super godt (lad være med at vælge nogle mobil-kamera billeder, som er taget inde i stalden) shine din hest lidt op, få den striglet godt igennem (evt vasket), og få taget - hvis vejret er til det - udendørs billeder, da de ofte bliver meget bedre, end ridehus billeder.
Det hele handler om blikfang, og hvis jeg kiggede efter hest og faldt over 2 annoncer, ville jeg blive meget mere interesseret i hesten med gode billeder, end hesten med slørede billeder.
Og som sagt, så undgå at skrive en roman :o)
okt 2008
Følger: 70 Følgere: 76 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.271
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 351
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
- Vigtige salgsfejl/unoder
- Niveau i div. discipliner
- Trailervant, trafiksikker, kan gå alene osv.
- Korte stikord om hvordan den er i stald, under ridning, på fold osv.
- Hvad er den passet med - vacc. smed, chip, pas osv.
- Evt. udstyr der følger med
Gode billeder og gerne video, både med og uden rytter.
hjælp til salgs annonce !