{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til salgs annonce !
  • #1   5. mar 2012 billeder og film af hesten i bevægelse og billeder af hesten uden udstyr.

• #3   5. mar 2012 Enig med Line** *

Hvordan den er under rytter evt? Niveau osv.

• #4   5. mar 2012 -Gode billeder og film
    ^De skal selvfølgelig være af nyere dato, så man kan se hvad hesten kan nu.
    -En nem og overskuelig salgstekst, så man ikke skal læse en hel roman. Skriv nogle hurtige stikord, som fanger folks interesse, så kan de altid få romanen senere.
    -En ærlig sælger er en god sælger, men lad være med at fremstille hesten som kropumulig. Hvis hesten har handelsfejl, så skriv det i annoncen.
    -Hvis hesten har startet stævner, så skriv dette. Vælg dig nogle stævner, hvor din hest har gået godt, og skriv det ind. Jeg synes max. 3-5 stævner. Alle de andre stævner kan stå i profilen, og der kan folk gå ind og læse resten.
    -Hvordan hesten er i dagligdagen. Både på fold, staldgang, boks, under rytter osv.

Alt i alt, synes jeg egentlig bare en annonce skal være hurtig, nem og overskuelig. Et par knald gode billeder, som har fanget hesten super godt (lad være med at vælge nogle mobil-kamera billeder, som er taget inde i stalden) shine din hest lidt op, få den striglet godt igennem (evt vasket), og få taget - hvis vejret er til det - udendørs billeder, da de ofte bliver meget bedre, end ridehus billeder.

Det hele handler om blikfang, og hvis jeg kiggede efter hest og faldt over 2 annoncer, ville jeg blive meget mere interesseret i hesten med gode billeder, end hesten med slørede billeder.

Og som sagt, så undgå at skrive en roman :o)

• #5   5. mar 2012 gode billeder + video . konkret viden om hesten , alder , temperament , højde og niveau . gider ikke høre om sådan noget med at "det er bare min lille baby jeg eeeelskeeer sååååå højt og jeg græder bare såååå meget lige nu" det er urelevant for mig som køber

• #6   5. mar 2012 Hej alle mange tak for hjælpen smiley Så er den oprettet, syntes i den er ok?

• #7   5. mar 2012 - Generel data: alder, højde, navn, stamtavle osv.
    - Vigtige salgsfejl/unoder
    - Niveau i div. discipliner
    - Trailervant, trafiksikker, kan gå alene osv.
    - Korte stikord om hvordan den er i stald, under ridning, på fold osv.
    - Hvad er den passet med - vacc. smed, chip, pas osv.
    - Evt. udstyr der følger med

Gode billeder og gerne video, både med og uden rytter.

Kommentér på:
hjælp til salgs annonce !

Annonce