han er da bare dygtig {{forumTopicSubject}}
Ja kommer lige med et glædesindlæg
Idag skulle jeg ned og træne lidt med min plag, sammen med opstalder, som har meget forstand på føl og ungheste.
Hun var desværre ikke hjemme til aftalte tid, så jeg ventede i ca 15 min, og min mave gjorde rigtig ondt, for min lille dreng har været rigtig urolig og voldsom på det sidste, så jeg har været lidt nervøs..
Men til sidst gad jeg ikke vente mere og tænkte; nej, det er min hest, og jeg kan da sagtens klare ham selv.!!
Så jeg gik ud og kaldte på ham på folden, og han kom løbende imod mig jamen det starter jo godt.
Så tog jeg ham ud, og gik rundt på ridebanen med ham, og trænede bak, stop, stå og gå. Og det gik bare skide godt. Til sidst gjorde han bare som jeg sagde lige med det samme, og han hyggede sig rigtig meget med at prøve noget nyt så gik vi hen til en træhavestol, som står på ridebanen, og han var lidt nervøs først, men det er jo mig der bestemmer hvad der er farligt, så det viste jeg ham, og til sidst stod han og bed i stolen, slikkede på sædet og vippede lidt med stolen.
Og så gik vi også over en bom på jorden hvilket var virkelig sjovt!
Det var bare en skide god dag, og føler allerede at vi har et bedre bånd, og jeg er vidst ved at få min selvtillid tilbage igen
aug 2007
Følger: 54 Følgere: 55 Heste: 11 Emner: 150 Svar: 1.447
aug 2011
Følger: 23 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 112 Svar: 584
Og jeg bliver da ekstremt stolt når min øjesten forstår mine signaler og gør som jeg siger
Nu kan jeg se en ende af tunnellen igen
aug 2007
Følger: 54 Følgere: 55 Heste: 11 Emner: 150 Svar: 1.447
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Ej, hvor dejligt
han er da bare dygtig