Heste relaterede uddannelse {{forumTopicSubject}}
Hej Alle !
Jeg er en ung pige på 22 år som hvis hjerte brænder for heste (og alle andre dyr)
Til sommer er jeg færdig uddannet som serviceøkonom, og har udover dette en gymnasiel uddannelse.
Som verden ser ud nu, kan det være svært og få job. Og nok også ens drømme job.
Men problemet ligger engentlig i, at jeg er rigtig meget itvivl og søger virkelig råd og erfaring fra folk der ikke kender mig.
Hvilke uddannelser kan jeg tage som er heste relaterede og hvor henne kan de tages?
Har i nogen erfaringer med disse uddannelser, og hvad man kan efterfølgende?
Skal jeg forfølge min største drøm, og måske også nærmest mulige og blive rytter i en stald? Og i så fald kender i nogen på Sjælland som mangler?
Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, skriv hvad i syntes man i min alder skal gøre?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
På siden yardandgroom.com kan du finde stald jobs over hele verdenen - også Danmark. Der er alt fra at muge ud til at ride GP jobs..
Men man skal slf. have kvalifikationerne til at ride, hvis man søger et sådant job. Lige ledes skal man være forberedt på lange arbejdsdage, ikke en særligt stor løn ( intet en familie kan løbe rundt på ).
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
du kan selv læse mere om det hvis det lyder interessant, tror nok at den hedder www.sportshojskolen.dk
mar 2006
Følger: 25 Følgere: 22 Emner: 12 Svar: 46
Nanna - Ja men Aalborg er bare så langt væk, og har en kæreste som jeg har været sammen med i 4 år. Så det er rimelig seriøst
mar 2011
mar 2006
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 45 Heste: 6 Svar: 2.901
(link fjernet)
(link fjernet)
jan 2008
Følger: 53 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 432
Du lærer alt om hestens anatomi, fysiologi, fodring, mikrobiologi ( orm, parasitter, bakterier), adfærd hos heste, sundhed hos heste, alt om heste jura( kontrakter, regler om hestehold, kørsel med heard osv) staldindretning og alt mulig andet.
Det er vildt lærerrigt og mange hestepiger burde overveje uddannelsen.
Kan kun anbefale det.
mar 2006
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.374
Der er desværre alt for mange der gerne vil ind i hesteverden. , og aalt for lidt penge i den
Så kan du jo stadig have råd til at leve og havde hesten som hobby
mar 2006
Også har jeg problemet med helbredet hvor den eneste terapi er heste ..
mar 2011
men ja, ærgeligt at den er så langt væk, men vil stadig derover selvom jeg bor på sjælland
men held og lykke med at finde noget
Heste relaterede uddannelse