{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Jeg kan ikke vælge .... {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley

Vi har pt 4 heste. De to af dem er mine forældres(Chanel og Bella) og de andre to mine(Aija og Flicka). Da mine forældre ikke har tid til deres heste mere, skal de sælges. Jeg har passet og trænet både mine og mine forældres. Sidste år fik jeg bedækket min "gamle" hoppe Aija, fordi jeg havde et ønske om at dette føl en dag, skulle overtage hendes plads som min ridehest. Mine forældre valgte også at få bedækket deres hoppe, så føllene kunne have glæde af hinanden. Mit dilemma er, at jeg skal vælge hvem jeg vil beholde. Jeg kan ikke skille mig af med Aija. Men jeg har også passet, plejet og trænet chanel, siden hun blev født hos os for godt 5 år siden. Hun er den dejligeste, roligeste og mest stor hjertede unghest jeg har kendt, og hun stoler blindt på mig. Men lille Flicka udfylder mit ønske om at få en ridehest efter Aija. Flicka er en rigtig dejlig tøs, som jeg har gået masser af ture med, hun er hverken bange for biler eller hunde der gør. Hun er også dejlig og hun stoler på mig.
Men jeg skal også tænke fremad, for til september starter jeg udd. som varer 3,5 år, og jeg regner ikke med at jeg har overskud til hestene der. Så hvis jeg vælger Chanel, kommer hun til at stå stille i nogle af sine bedste år, og Flicka ville være klar til tilridning når jeg er færdig.
Jeg synes virkelig det er svært. Jeg elsker dem alle sammen. Og selfølgelig skal det heller ikke være nemt, at skulle af med sine heste.
Men hvad ville i gøre? Hvordan ville i vælge?

Undskyld hvis det blev lidt rodet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan ikke vælge ....
Kommentér på:
Jeg kan ikke vælge ....

Annonce