{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

pavo vs. D&H?????? {{forumTopicSubject}}

Hej hg!

ja nu har jeg fodret med dansk leisure mix med stor tilfredshed i ca. ½ år. Min hest er super flot og i pæn huld men nu er hun begyndt at synes at foderet er uinteressant?? Hun kunne også godt bruge lidt ekstra energi i ridningen, da den er blevet hårdere.

har så kigget meget på PAVO condition, og vil så lige høre jeres erfaringer med den? Andre i ellers kan anbefale, uden et mega højt stivelses og sukkerindhold? hun gider ikke lucerne sådan rigtigt, og piller en del i sit foder. Hun er i korrekt huld nu og er en dame på 169 og vejer ca. 550 kg. DV.

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pavo vs. D&H??????
  • #1   9. feb 2012 Da jeg brugte den, var jeg yderst lilfreds. Jeg havde fine heste, og godt med energi. Det jeg også godt kan lide ved fodret er at det er i pille form, så de kan ikke sortere fra.

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
    #2   9. feb 2012 Jeg ville bare skifte til icelandic power det er lavet til ispinde i moderat tilhøre træning mere energi uden at de svulmer op.

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
    #3   9. feb 2012 Til hård skulle der stå smiley

• #4   9. feb 2012 min hest kunne ikke holde huld af PAVO foder, og energi mæssigt hjalp den heller ikke meget. men heste er jo så forskellige.

• #5   9. feb 2012 Det er to gode fodre ! Hvis du skulle anvende et andet mærke fra DogH er Face Balance altid god. Små mængder og der er dækket 100 % ind

• #6   9. feb 2012 skal så nok lige nævne at hun også godt må få flere kalorier nu - hun får fiberpiller for at holde hulden, plus lucerne, men den vil hun gerne levne. Vil ikke skifte til iclandic power, da jeg ikke mener det er til store varmblodstyper som er i arbejde smiley hver sin smag - ville gerne fortsætte på Leisure mixen, men må erkende at den nok ikke er helt nok smiley

jeg kan også godt lide at det er i pilleform, da hun netop piller meget i sit foder, og er mega langsom til at spise, medmindre det er enormt lækkert... rigtig træls nogle gange, at hun ikke bare gider at æde det der bliver serveret. Men vil gerne prøve condition som hovedfoder og så sportsfit som hjælp til energien - lyder det dumt? smiley

• #7   9. feb 2012 har også overvejet face balancer - dog ved jeg ikke om dyret vil æde den :S pavo kan jeg få med fra tyskland af min udlejer, og der koster 1 sæk halvdelen af D&H - hvilket også er at tage i betragtning på SU smiley men jeg vil selvfølgelig ikke gå på kompromis, så er villig til at prøve de produkter som kan hjælpe på vores problem smiley hun får hø ad lib. så hun mangler ikke strå - hun skal altså have lidt ekstra igennem foderet, nu hvor vi er begyndt at træne mere, dog stadig på let niveau. men hun er en dame på 13 år og har gået og lallet i 5 år. smiley

• #8   9. feb 2012 ikke udlejer, men staldlejer smiley

• #10   9. feb 2012 men ja DogH får også en varm anbefaling fra mig af smiley

• #11   9. feb 2012 tror jeg prøver en sæk af hver og så ser smiley lige nu handler det også mest om hendes appetit. så enten fase balancer eller pavo condition+pavo sportsfit smiley

• #12   9. feb 2012 Allsports fra Pavo får også thumbs up herfra..
    Jeg ved det ikke, men hvis du mangler energi vil du måske fodre med noget lidt stærkere end condition.

Kommentér på:
pavo vs. D&H??????

Annonce