{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Dumme møg vejr! Dækken - hvor mange g? {{forumTopicSubject}}

Halløj kloge HG'er!

Jeg må indrømme jeg er fustreret over dette møg kolde vejr når det gælder dækkener!

Min gule stjerne, er klippet i år for første gang i hans liv.. Og dette har fungeret ganske udemærket!
Siden sneen er kommet har han gået med 500g om natten og 600g ude.

Han går på fold ca .10 timer om dagen, men med fri adgang til wrap, så han gider godt være ude smiley

Dog har jeg været meget opmrærksom på at nu hvor det er blevet koldere så skulle han i hvertfalde ikke gå hen og blive kold og syg..

I morges da jeg kom ud til ham var han ikke helt så lunken under dækkenet som han plejer at være. Men valgte alligevel at nøjes med at smide 100g under som jeg plejer og lukke ham ud.. Dog kunne jeg ikke lade vær med at tænke over at han havde været koldere end normalt. så to timer efter gik jeg ud og tjekkede ham igen, her stod han på folden og spise wrap som han plejer, men var nærmest Iskold inden under hans 600g :s. Så jeg endte med at måtte hente hans 200g og smide under i stedet for.. Nu står han så med 700g ude og er tilpas varm som han plejer..

Jeg synes virkelig ikke et kan passe han skal have så meget på smiley Og er faktisk rigtigt træt af det et eller andet sted, men gider heller ikke stå med en syg hest fordi han fryser..
Dumme kolde vejr!!

Når hvor mange gram har jeres heste på i denne kulde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme møg vejr! Dækken - hvor mange g?
Kommentér på:
Dumme møg vejr! Dækken - hvor mange g?

Annonce