{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Magtkamp = ødelagte dækkener {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Førerhesten er lige flyttet fra den flok, hvor min hest står. Så nu er min hest og en anden begyndt at småskændes lidt om, hvem der skal bestemme.

Dette ville normalt ikke gøre så meget, men eftersom den anden hest er en numsebider og min hest har dækken på, er det faktisk ret belastende. Min hest får smadret et dækken ca. hver 14 dag. Smadret som i kan absolut ikke repareres.

Nogen ideer? Det er ved at være en dyr fornøjelse at skulle smide nyt dækken på hver 2 uge. Og tvivler på at et dyrt Rambo dækken ville hjælpe, nu hvor den anden ofte hiver fat i dækkenet ved hans bagdel og hiver til..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magtkamp = ødelagte dækkener
  • #1   31. jan 2012 BID STOP fra Bluehorse. Det lugter, smager forfærdeligt men det har virket på mir dækken. min baby er en rigtig drengerøv og driller de andre så der er godt nok ødelagt mange dækner og ja det blev også dyrt i længden.. Jeg synes BID STOP virker... smiley

• #2   31. jan 2012 Havde samme problem på et tidspunkt, prøvede bidstop fra blue hors og det virkede nada!! Endte med at hestene kom til at gå på to forskellige folde. Det er simpelthen SÅ irriterende sådan noget! smiley

• #3   31. jan 2012 Fededyrets mor: Hvad med de andre heste, holder de sig ikke også væk? Min hest har en lille kæreste, som jeg jo nødig skulle skræmme væk smiley

• #4   31. jan 2012 har haft det samme problem med min lille pony, der blev jagtet af en unghest på 170, som der var nogle der havde opstaldet hos os.
    Hesten blev så flyttet for nyligt da den ikke blev brugt smiley
    men det endte også med at vi måtte dele dem op...

Kommentér på:
Magtkamp = ødelagte dækkener

Annonce