{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Hvor meget koster ??? Mad!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen...
Hvor meget koster jers pony om måneden i foder???
Vi har ikke selv heste men jeg snakkede med manden om aset kunne være dejligt når jeg er uddannet også for pigernes skyld...
Jeg ved godt a så kommer dr dyrlæge osv ud over men bare i ren foder...???
// lajla

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget koster ??? Mad!!
  • #1   21. jan 2012 kommer an på hvad den skal have og hvor meget

• #2   21. jan 2012 Tror jeg giver ca. 200kr. i md i foder smiley

• #3   21. jan 2012 Jeg køber Horselux plus, det koster 119 kr. Plus havre, det koster ca. 200 kr. Hun får 8 dl. havre fordelt på 3 spande. (dvs. 3 fodringer om dagen) og 1 l. horselux om dagen fordelt på 3. og vitaminer smiley Min pony er meget nøjsom med maden og bliver kun redet 3 gange i ugen. Jeg vil tro hun koster mig ca. 150-200 kr i foder om måneden smiley

Men der er jo forskel på størrelsen af hesten, stofskifte, hvor meget den bliver brugt og tusind andre ting smiley

• #4   21. jan 2012 kommer jo meget an på hvilken pony vi snakker om og hvad man fodrer med.. en nøjsom fjordhest som min får kun vitaminer og så wrap, det lever hun ganske glimrende på.. men du kan jo sagtens finde en pony der skal have flere kilo om dagen og så snakker vi jo en anden pris.. så et konkret beløb er svært at komme med:-) men min koster 2 spande vitaminer vinteren over og det er ca. 350kr, så billigt for mig:-)

• #5   21. jan 2012 Hvis du har hesten hjemme selv, skal du regne med at det er omkring 3-600 kr i mdr. der skal stå hest på... minimum