{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Part? {{forumTopicSubject}}

Går og overvejer at finde en skovturs/hyggepart til mine 2 ponyer... Det skal ikke koste pigerne noget, men har et krav: at det KUN er skovtur/hygge/strandtur. (Er det for strengt
?)

Men ren praktisk hva gør man så ang. diverse aftaler man indgår?

Skriver man en kontrakt (Med forældrene hvis de er under 18) Med det man aftaler eller stoler man blindt på parten.... Hvilke jeg jo gerne vil, da det er mine små guldklumper jeg låner ud.

Har selfølgelig tænkt mig at "holde en samtale" samt ride med på tur de første gange for at se om det fungerer mellem dem.

Hvordan gør i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part?
  • #1   19. jan 2012
    Har aldrig haft en kontrakt involveret...
    Har altid bare været aftaler..

Du kan godt finde nogle til kun skovtur - men, så skal det ikke koste noget, transporten være god, annoncen god, du skal ikke være frk. skrap med 117 regler også skal du forvente at det ikke er atraktivt at ride skovtur når der står ned i stænger...

• #2   19. jan 2012 Jeg har valgt at stole på mine halvparter, men i den stald jeg er i står alle andre ellers på kontrakt. smiley
    Jeg sørger for altid at være der, hvis mine halvparter udtrykker ønske om min hjælp til noget. Og ellers så har vi nogle klare aftaler, som jeg stoler på de overholder. De ved godt, at det er et øjeblikkeligt stop på hesten, hvis de ikke overholder vores aftaler.

• #3   19. jan 2012 Jeg kan ikke se nogengrund til at lave kontrakt ved parter.

Vil de ikke overholde vilkårene, så er de nok ret ligeglade med m det står på et stykke papir eller ej.
    Bliver det ikke overholdt så er det 1 - 2 advarsler og derefter slut med part på min hest.

Jeg vil være der de første gange parten skal have min hest. Lige for at sikre mig de virkelig selv kan håndtere det. Tage ind fra fold, strigle, sadle op, ride selvstændigt.
    Om de får lov til at muge eller kun strø, er noget jeg afgør med tiden.
    Efterhånden som jeg kender parten bedre, får de lov til mere og mere.

• #4   19. jan 2012 Jeg ville lave kontrakt smiley Jeg søger selv part og jeg vil have en kontrakt, men dette er også kun ud fra tidligere oplevelser. Hvor jeg nu syntes at det er nødvendigt at have en, desværre. Kan heller ikke se et problem i en kontrakt. Så er alle enige om selve parten, hvad man må og alt det.

• #5   19. jan 2012 Har aldrig haft kontrakt på part heller :o)

Kommentér på:
Part?

Annonce